کد مطلب: ۴۶۵۵۳۵

بورس سه‌شنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / کدام نمادها متقاضی خرید بیشتری دارند؟

بورس سه‌شنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / کدام نمادها متقاضی خرید بیشتری دارند؟

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه 7 مرداد، افزایش تقاضا در اکثر نمادها نسبت به روز گذشته کاملا مشهود است و احتمالا شاهد بازار متعادل‌تری نسبت به دیروز باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز مرحله پیش‌گشایش بازار سهام، از شدت صف‌های فروش روز گذشته کاسته شده و با توجه به افزایش تقاضا در بسیاری از نمادهای بانکی، به نظر می‌رسد امروز شاهد شروع متعاد‌ل‌تری نسبت به روز گذشته باشیم.

2 41

در مرحله پیش‌گشایش دو نماد ونیکی و وآیند هر کدام بیش از 500 میلیون صف خرید دارند و بعد از آنها بزاگرس و برکت نیز متقاضی خرید زیادی دارند. در طرف عرضه نیز نمادهایی چون وبصادر، خمحرکه و وتجارت با بیشترین عرضه‌کننده مواجه هستند.

پیش از شروع بازار نیز نماد خپارس به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده است. همچنین نماد شپنا که در چند روز گذشته بعد از ساعت 12 و 30 دقیقه معامله می‌شد به ساعت عادی معاملات بازگشته است. امروز همچنین ثبت سفارش عرضه اولیه «بگیلان» از ساعت 13 تا 17 انجام خواهد شد اما فرایند تقسیم سهم فردا صورت خواهد گرفت.

روز گذشته شاخص با وجود افت 12 هزار واحدی، در نیمه دوم بازار با روند صعودی همراه بود و توانست از سطح حمایتی یک میلیون و 900 هزار واحدی مجددا بازگردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جواد

    دیوانه کردی ما رو هر دم میایی یه چیزی میگی

  • ناشناس

    دولت محترم اسم بچه بورسشو گذاشت رستم، حالا دیگه خودش ازش میترسه، فقط تلفنو برداشته به قالیباف می گه لامصب ببنند این نماد را، اسمش چی بود شاخص ساز…….؟؟؟ ببند……

  • ناشناس

    2 میلیون هم پودر شد
    اماتورهای بیچاره که آلات دست نوسان گیرها شدن هیجانی میفروشن فردا میرن با مثبت 5 تو صف خرید همون سهم

  • ناشناس

    بورس دستوری
    اینکار را با بازار سرمایه نکنید جلوگیری از مثبت شدن سهام شاخص ساز خطرش بیشتری آقای بورس دستکاری و توقف نماد بازی با سرمایه مردم است لطفا نمادها را متوقف نکنید