خبر مهم:

کد مطلب: ۲۸۲۵۸۱

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر پاسخ داد:

چرا قیمت سکه امروز ریخت؟

چرا قیمت سکه امروز ریخت؟

طبق نرخ‌های درج شده بر روی سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی امروز با کاهش قابل توجهی مواجه شد که میزان افت آن در ساعات مختلف متفاوت و بین 18 تا 20 درصد بود. اما علت ریزش قیمت سکه طلا در امروز چه بود؟

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره دلایل کاهش قیمت سکه به تجارت‌نیوز گفت: از ابتدای صبح امروز شاهد کاهش قیمت سکه در بازار طلا بوده‌ایم. این درحالی است که قیمت طلا در بازارهای جهانی تغییر محسوسی نداشته است. بنابراین در این بازه زمانی شاهد کاهش حباب سکه هستیم که این موضوع نشات گرفته از کاهش تقاضا، افزایش عرضه و کاهش دلار است.

محمد کشتی‌آرا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا کاهش قیمت طلا به موضع‌گیری‌های اخیر ترامپ درباره توافق با ایران ارتباط دارد یا خیر، اظهار کرد: سخنان ترامپ دیگر تازگی ندارد. او مداما این نوع صحبت‌ها را تکرار می‌کند و بنابراین کاهش قیمت طلا به سیاست‌های اتخاذ شده در بازار داخل مرتبط می‌شود.

او تصریح کرد: متاسفانه بازار طلا و ارز تحت تاثیر سیاست‌های داخلی است. زمانی که در سطح بازار نسبت به افزایش قیمت‌ها شایعه پراکنی می‌شود قیمت این دو مولفه اقتصادی نیز اوج می‌گیرد. بنابراین در این مدت نخریدن سکه از سوی مردم باعث شد که قیمت‌ها روند نزولی به خود بگیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شما که راست میگی

  • ali

    سکه میشه یک و هفتصد اونوقته که دلالان و کاسبان تحریم زمین گیر میشوند