کد مطلب: ۶۵۷۲۴۴

چطور هزینه‌های خود را کاهش دهیم؟

چطور هزینه‌های خود را کاهش دهیم؟

بر کسی پوشیده نیست که سلامت مالی یکی از مهمترین بخش‌های زندگی هر فرد است که رسیدگی به آن تاثیر قابل توجهی بر سایر جوانب خواهد داشت. در این نوشته در مورد رسیدگی به امور مالی در زندگی و همچنین معرفی یک اپلیکیشن کاربردی در این زمینه می‌پردازیم.

در عصر حاضر با وجود این‌که بخش زیادی از کارهای روزانه ما توسط ماشین‌ها و به صورت اتوماتیک انجام می‌شود، اما گاهی احساس می‌کنیم با کمبود وقت روبرو هستیم و آن‌طور که باید برای برخی از جوانب زندگی‌مان وقت صرف نمی‌کنیم.

رسیدگی به امور مالی شخصی در زندگی یکی از مواردی است که ممکن است به دلیل مشغله‌های رایج زندگی زمان و توجه کافی را به آن اختصاص ندهیم. بر کسی پوشیده نیست که سلامت مالی یکی از مهمترین بخش‌های زندگی هر فرد است که رسیدگی به آن تاثیر قابل توجهی بر سایر جوانب خواهد داشت. در این نوشته در مورد رسیدگی به امور مالی در زندگی و همچنین معرفی یک اپلیکیشن کاربردی در این زمینه می‌پردازیم.

آگاهی مالی:

بسیار جای تعجب دارد که با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌هایمان گاهی حساب کتاب و دخل و خرج ماهانه از کنترل ما خارج می‌شود و نمی‌دانیم که پول‌های خود را دقیقا خرج چه چیزهایی کرده‌ایم!

در چنین شرایطی می‌توان گفت آگاهی مالی لازم نسبت به وضعیت خود را نداریم. آگاهی از وضعیت مالی، اولین گام در رسیدن به سلامت مالی هر فرد است. همان‌گونه که سلامت جسمی و روحی برای ما انسان‌ها اهمیت بالایی دارد، سلامت مالی نیز باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد. کنترل کردن وضعیت دخل و خرج و به طور کلی داشتن نظم و مدیریت مالی یکی از عناصر سلامت مالی است.

اپلیکیشن مدیریت حساب شخصی نیوُ با داشتن امکاناتی نظیر مدیریت هزینه و درآمد و بودجه‌بندی یکی از اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند به سادگی و بدون نیاز به دانش حسابداری، به شما در ایجاد رفتار‌های مالی صحیح و منظم کردن امور مالی‌تان کمک کند. این اپلیکیشن ویژگی‌های کاربردی زیادی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

مدیریت هزینه و درآمد:

اولین و مهم‌ترین موضوع در رسیدگی به امور مالی زندگی، کسب آگاهی از میزان درآمد و هزینه‌‌های جاری در زندگی است.

اپلیکیشن نیوُ به سادگی این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید هزینه‌ها و درآمد خود را در بازه‌های زمانی معین مانیتور نمایید. شکی نیست که اکثر ما دوست داریم، در زمینه دخل و خرج ماهانه خود منظم باشیم و دقیقا بدانیم که پول و درآمد خود را در چه مواردی خرج می‌کنیم. اپلیکیشن حسابداری شخصی نیوُ می‌تواند نقش مهمی در مدیریت هزینه و درآمد شما داشته باشد.

3453463

بودجه‌بندی:

یکی از ابزار‌های جذاب در اپلیکیشن نیوُ مربوط به بودجه‌بندی است که در آن می‌توانید به راحتی برای اهداف خود برنامه‌ریزی کنید. برای مثال ممکن است مقدار بودجه‌ای را به عنوان هزینه تفریحات ماهانه در نظر بگیرید. سپس در طول ماه با ثبت تراکنش‌های مربوط به تفریحات خود‌، از مقدار باقی‌مانده از بودجه در هر لحظه با خبر باشید و با نزدیک شدن به سقف بودجه تعیین شده، هشداری در این رابطه از طریق اپلیکیشن دریافت کنید.

یادآوری اقساط :

معمولا اکثر افرادی که درآمد ماهانه دارند‌، با دریافت وام و یا خرید کالای قسطی آشنا هستند.

در اپلیکیشن حسابداری نیوُ می‌توانید زمان سر‌رسید قسط‌های مختلف خود را وارد نمایید و بدون نگرانی از فراموشی در زمان مناسب‌، اقساط خود را پرداخت نمایید. همچنین زمانی که به دوستان خود پول قرض می‎‌دهید و یا از آن‌ها پول قرض می‌گیرید، می‌توانید در قسمت مشخصی از این اپلیکیشن ثبت نمایید و دیگر نگران فراموش شدن آن نباشید.

456456456

گزارش‌های دخل و خرج دوره‌ای:

با گزارش‌های مالی دقیقی که نیوُ به شما می‌دهد می‌توانید متوجه شوید که وضعیت دقیق درآمد و هزینه‌های شما چه روندی را طی کرده است و در چه مواردی بیشتر از بودجه‌بندی و اهداف خود هزینه کرده‌اید. این اپلیکیشن گزارشی به شما می‌دهد که جزئیات خرج‌های شما به تفکیک هزینه‌ها مشخص شده است. گزارش‌های ارائه شده این اپلیکیشن به شما می‌گوید که برای مثال در ماه گذشته هزینه حمل و نقل شما چقدر بوده است و یا چه مقدار برای خوراکی و نوشیدنی هزینه کرده‌اید.

چرا اپلیکیشن نیوُ؟

برنامه‌ی حسابداری نیوُ با استفاده از تکنولوژی توانسته اکثر کمبودهای حسابداری سنتی و دستی را رفع کند.

مهم‌ترین ویژگی اپلیکیشن حسابداری شخصی نیوُ سادگی و قابلیت استفاده همزمان روی چند سیستم است. یعنی شما علاوه بر گوشی موبایلتان می‌توانید از نسخه تحت وب این نرم‌افزار نیز استفاده کنید.

همچنین ثبت کردن خرج کرد روزانه در این اپلیکیشن به راحتی انجام می‌شود. حتی در صورت تمایل به خودکارسازی ثبت تراکنش‌ها می‌توانید اجازه دسترسی به پیامک بانکی را به این اپلیکیشن بدهید تا به سادگی تراکنش‌های بانکی شما قابل ثبت در اپلیکیشن باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.