کد مطلب: ۴۱۱۳۹۰

اسلامی پاسخ داد:

چند نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند؟

چند نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند؟

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۶ هزار نفر موفق به ثبت اطلاعات خود در سامانه مسکن ملی شده‌اند، گفت: در سه استان اولی که طرح شروع شد تا روز دوشنبه ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: در مرحله اول آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن با ۱۸۰ هزار واحد مسکونی شروع کردیم و مرحله به مرحله ثبت نام سه استان، در حال اجراست.

وی گفت: در بعضی از شهر‌ها و استان‌ها مثل سنندج و قم خیلی زود سامانه پر شد و حالا به دنبال این هستیم تا دوباره زمین برای ادامه ثبت نام پیش بینی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: در سه استان اولی که طرح شروع شد تا به امروز ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند و حالا از مجموع کل ثبت نام کننده‌ها باید مدارک شان کنترل شود تا برای مراحل بعدی و تکمیل فرآیند پرونده دعوت بشود.

اسلامی همچنین درباره بعضی از شهر‌ها که مشکل زمین وجود ندارد، گفت: به صورت گروهی یا فردی می‌توانیم زمین را در اختیار متقاضیان قرار دهیم تا خودشان با هماهنگی سازمان نظام مهندسی کار را جلو ببرند.

وی اظهار امیدواری کرد: وزارت طبق برنامه تا آخر آذر بتواند واجدان شرایط در تمام استان‌ها را نام نویسی کند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما که نه خونه نه ماشین هیچی نداریم سایت ساعت ۱۰و بیست دقیقه باز شد اولین نفر ثبت نام شد گفتن ظرفیت پر شده در شهر یزد حالا چکار کنم

  • ناشناس

    با سلام ما هم که هفت ساله اجاره نشین هستیم با این وضعیت سایت تولارستان ظرف مدت ده دقیقه پر شد واقعا چه کار کنیم