کد مطلب: ۳۷۱۹۵۷

چه زمانی پدیده تعیین تکلیف می‌شود؟

چه زمانی پدیده تعیین تکلیف می‌شود؟

پروژه پدیده شاندیز که مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده، این روزها صحبت از تعیین تکلیف سهامداران آن مطرح می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌اراده مسئولان در حل مشکل سهامداران پدیده ، گفت: طبق گزارش مسئولان، پدیده تا دو ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

به‌گزارش فارس، حجت‌الاسلام نصرا… پژومانفر پنج شنبه شب گذشته در برنامه تلویزیونی «اشاره» افزود: در خصوص شرکت پدیده جلسات متعددی با وزیر اقتصاد، استانداری خراسان رضوی و مسئولان قضایی تهران و مشهد برگزار کرده ایم و تلاش می‌کنیم پرونده پدیده را از بن‌بست خارج کنیم.

وی ادامه داد: سهامداران پدیده مقصر نیستند، چرا که بر اساس تبلیغات گسترده در رسانه ملی به‌این حوزه وارد شدند و باید استاندار گذشته خراسان رضوی را برای طولانی شدن این تبلیغات و شکایت نکردن از شرکت پدیده مقصر دانست.

وی با اشاره به‌این که خوشبختانه استاندار فعلی خراسان رضوی و معاون سیاسی وی، اراده جدی برای حل مشکلات این سهامداران دارند، تاکید کرد: مردم بدانند با پیگیری‌های انجام گرفته، پرونده قفل شده پدیده باز شده و در مسیر دادگاه قرار گرفته است و بر اساس گزارش‌های مسئولان تا دو ماه آینده، این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

پژمانفر افزود: احقاق حقوق مردم اولویت ماست و بنده به‌آینده خوش‌بین هستم و خواهش می‌کنم مردم در این مدت مراقب باشند، مطالبه‌گری‌ها از مسیر منطقی خارج نشود.

تجمع سهامداران پدیده مقابل استانداری

همچنین به گزارش خراسان رضوی، جمعی از سهامداران پدیده ظهر پنج شنبه گذشته برای چندمین پنج‌شنبه متوالی مقابل ساختمان استانداری خراسان رضوی تجمع کردند و خواستار پرداخت مطالبات خود شدند. این تجمع با حضور پلیس و متفرق کردن افراد به پایان رسید.

منبع: روزنامه خراسان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.