کد مطلب: ۷۳۵۷۳۶

چگونه حساب پی پال درست کنیم؟

چگونه حساب پی پال درست کنیم؟

افتتاح حساب پی‌پال در ایران مزایا و امکانات بسیاری را به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انجام پرداخت‌های بین المللی، خرید از سایت‌های خارجی و نقد کردن درآمد فریلنسرها اشاره کرد.

افتتاح حساب پی‌پال در ایران مزایا و امکانات بسیاری را به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انجام پرداخت‌های بین المللی، خرید از سایت‌های خارجی و نقد کردن درآمد فریلنسرها اشاره کرد؛ البته با وجود تمامی مزایا و امکاناتی که افتتاح حساب پی‌پال به همراه دارد، نمی‌توان از چالش‌های آن در ایران چشم پوشی کرد؛ البته با در نظر گرفتن تمامی این چالش‌ها باید گفت داشتن یک حساب پی‌پال وریفای شده نسبت به نداشتن آن قطعا بهتر است.

با افتتاح حساب پی‌پال در ایران می‌توانید از امکانات بین المللی متعددی همچون خرید از آمازون امارات ، خرید گیفت کارت‌های متنوع، خرید اکانت اسپاتیفای و غیره بهره‌مند شوید.

برای افتتاح حساب پی پال در ایران می‌توانید به سایت " دایاچنج " مراجعه کنید تا افتتاح، وریفای و شارژ حساب پی پال را کاملا ایمن، سریع و قانونی انجام دهید.

با توجه به آنچه گفته شد اگر با سوالاتی همچون چگونه حساب پی‌پال بسازیم روبرو هستید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

پی‌پال چیست؟

75

عکس مرتبط به حساب پی پال

پی‌پال یک درگاه پرداخت بین المللی و معتبر است که در سال 1998 در آمریکا تاسیس شد و در سال 2002 اولین عرضه اولیه سهام خود را ارائه داد. هدف اصلی این درگاه جلوگیری از پولشویی و نقل و انتقالات ارزی امن است.

در نگاه اول پی‌پال یک درگاه پرداخت شبیه تمامی درگاه‌هایی است که تا به امروز دیدیم؛ اما زمانی که بحث تحریم‌های ایران به میان می‌آید اهمیت وجود پی‌پال و امکاناتی که در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد ظهور و بروز پیدا می‌کند.

با استفاده از پی‌پال به صورت بین المللی و بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانید به نقل و انتقال اکثر واحدهای پولی دنیا در شرایطی امن بپردازید و این همان چیزی است که اکثر تاجران و سرمایه گذاران خارجی به آن نیاز دارند.

با توجه به اینکه در ایران نقل و انتقالات ارزی با محدودیتی‌هایی روبرو است شما می‌توانید با افتتاح حساب پی‌پال در ایران خدماتی فراتر از واقعیت را دریافت کنید.

گام به گام تا ساخت یک حساب پی‌پال وریفای شده

76 2

عکس حساب پی پال

در ادامه به صورت خلاصه نحوه افتتاح حساب پی‌پال به صورت مستقیم را عنوان می‌کنیم.
• آدرس سایت پی‌پال را در مرورگر خود جستجو کنید.
• تعیین کنید که قصد دارید حساب تجاری بسازید یا شخصی
• نام و نام خانوادگی خود را به همراه یک نام کاربری و پسورد وارد کنید.
• اطلاعات محل سکونت خود را وارد کنید.

نکته: در تمامی این مراحل به هیچ وجه نباید هویت ایرانی شما فاش شود؛ زیرا ایران در لیست تحریم‌های این مجموعه قرار دارد.

• وارد کردن کد تائیدی که برای شماره تماس شما ارسال شده است.(این شماره نیز نباید ایرانی باشد)
• سپس شرایط و مقررات را قبول کنید و دکمه افتتاح حساب را لمس کنید.
• اطلاعات کارت اعتباری خود را برای شارژ حساب و یا نقل و انتقالات استفاده می‌کنید را وارد کنید. (کارت‌های عضو شتاب در این سایت معتبر نیستند)

پس از مطالعه مراحل فوق قطعا با چالش‌هایی که ایرانیان برای ساخت حساب پی‌پال دارند آشنا شده‌اید و احتمالا به این نکته فکر می‌کنید که چگونه یک سیم کارت یا آدرس مطمئن برای ساخت حساب پی‌پال پیدا کنید؟

در چنین موقعیتی چاره چیست؟ استفاده از خدمات شرکت‌های واسطه همچون دایاچنج!

دایاچنج به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه به شما کمک می‌کند تا به صورت کاملا قانونی و در امن‌ترین حالت حساب پی‌پال خود را افتتاح کنید و بدون هیچ چالشی با هویتی قانونی حساب پی‌پال خود را بسازید.

برای ساخت حساب پی‌پال به صورت قانونی تنها نیاز است از طریق سایت دایاچنج سفارش خود را ثبت و مبلغ لازم را پرداخت کنید تا حساب پی‌پال شما در کوتاه‌ترین زمان ساخته و برای شما ارسال شود.

چگونه حساب پی‌پال بسازیم؟

کلی‌ترین و جامع‌ترین سوالی که در این حوزه وجود دارد این است که چگونه یک حساب پی‌پال درست کنیم؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانید که ساخت حساب پی‌پال رایگان و یا ساخت حساب پی‌پال بدون پاسپورت امکان‌پذیر نیست و شما در این زمینه به کمک‌های یک واسطه مطمئن و شناخته شده نیاز دارید که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

• سیم کارت فیزیکی به منظور دریافت پیامک تائید
• یک قبض معتبر برای تائید آدرس محل سکونت
• یک vps معتبر و ثابت برای اینکه از آی پی غیر از ایران شروع به فعالیت کنید.
• یک مسترکارت یا ویزا کارت مجازی برای شارژ کردن حساب پی‌پال خود

اگر به موارد فوق دسترسی دارید، می‌توانید به صورت مستقیم به سایت پی‌پال مراجعه کنید و تمامی اطلاعات فوق را به در فیلدهای مناسب جایگذاری کنید؛ اما اگر ایرانی هستید احتمالا باید از یک واسطه کمک بگیرید.

دایاچنج یکی از شرکت‌های مطمئن و شناخته شده‌ای است که سال‌ها در زمینه پرداخت‌های بین المللی و نقد کردن درآمد ارزی فعالیت دارد و این روزها به کمک یک تیم حرفه‌ای امکان ساخت حساب پی‌پال را با کم‌ترین کارمزد، در سریع‌ترین زمان و به صورت قانونی و ایمن فراهم می‌کند تا شما بتوانید با چند کلیک ساده آنچه را که نیاز دارید به دست آورید.

از مهم‌ترین مزایای دایاچنج می‌توان به ارائه خدمات قانونی اشاره کرد که در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

برای اینکه بتوانید از طریق دایاچنج حساب پی‌پال بسازید نیاز است که یک حساب کاربری بسازید و سفارش خود را که افتتاح حساب پی‌پال است را ثبت کنید و پس از پرداخت هزینه کافی منتظر باشید تا طی 17 الی 19 روز کاری حساب شما وریفای شده تحویل شما گردد.

مزایای ساخت حساب پی‌پال در ایران

تصویر مرتبط به افتتاح حساب پی پال

تصویر مرتبط به افتتاح حساب پی پال

افتتاح حساب پی‌پال مزایای بسیاری را به همراه دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
• اگر در حوزه فریلنسری فعالیت دارید و نمی‌دانید چگونه درآمد خود را نقد کنید خوب است بدانید با داشتن یک حساب پی‌پال به راحتی می‌توانید درآمد خود را به ریال تبدیل کنید و به کارت‌های شتاب خود انتقال دهید.
• اگر در بازارهای بین المللی سرمایه گذاری کردید و نمی‌دانید چگونه سود حاصل از درآمد خود را به بانک‌های ایرانی منتقل کنید حتما یک حساب پی‌پال بسازید.
• برای خرید از سایت‌های خارجی همچون خرید از علی بابا یا ایبی نمی‌توان از کارت‌های عضو شتاب مبالغ لازم را انتقال داد؛ اما با ساخت یک حساب پی‌پال به راحتی این موارد را پشت سر خواهید گذاشت.

در ادامه به صورت خلاصه برخی از مزایای افتتاح حساب پی‌پال را عنوان می‌کنیم:
• خرید اکانت‌های خارجی همچون خرید اکانت نتفلیکس
• خرید بلیط هواپیما از سایت‌های خارجی
• رزرو هتل از سایت‌های خارجی
• خرید گیفت کارت

چالش‌هایی که ضمن ساخت حساب پی‌پال وجود دارد!

• با توجه به تحریم‌های متعددی که در ایران مخصوصا در حوزه نقل و انتقالات ارزی وجود دارد هنگام استفاده از حساب پی‌پال باید هویت ایرانی خود را مخفی کنید؛ در نتیجه از آی پی ایرانی استفاده نکنید، زیرا چنانچه پی‌پال متوجه شود شما ایرانی هستید پس از لیمیت شدن موقت حساب امکان مسدود شدن حساب پی‌پال شما برای همیشه وجود دارد.

با توجه به این نکته توصیه می‌شود شخصا نسبت به افتتاح حساب پی‌پال اقدام نکنید و حتما از یک تیم کار درست و خبره کمک بگیرید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی مسئولیت رفع مشکل را به آن‌ها بسپارید.

دایاچنج با سال‌ها سابقه به شما کمک می‌کند تا بدون هیچگونه چالشی در سریع‌ترین زمان به صورت کاملا قانونی حساب خود را افتتاح کرده و تمامی امکانات مورد نیاز شما اعم از سیم کارت، قبض، مسترکارت و vps را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به صورت امن از حساب خود استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.