خبر مهم:

کد مطلب: ۲۴۹۹۸۱

کارآفرینی در دولت تدبیر و امید قوت گرفت

کارآفرینی در دولت تدبیر و امید قوت گرفت

فرماندار نهاوند گفت: کارآفرینی در دولت تدبیر و امید با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق، حمایت از سرمایه‌گذاران و اعطای تسهیلات 6 درصد در مناطق محروم قوت گرفت.

مراد ناصری عصر شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با بیان اینکه دولت با کارشناسی دقیق شرایط خوبی برای کارآفرینی فراهم کرد افزود:

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود همه تنگناهای مالی و اعتباری، دولت با اختصاص تسهیلات لازم به بخش اشتغال پایدار روستایی و عشایری گام‌های موثری را در این حوزه برداشته است.

وی بر تلاش همه مدیران اجرایی برای پیگیری طرحهای اشتغالزایی در سطح شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: همه دستگاههای عضو کارگروه اشتغال به عنوان نماینده دولت باید طرح‌های اشتغالزایی را پیگیری کرده و به صورت مستمر رصد کنند.

ناصری گفت: با وجود حرکت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان گزارش حوزه اشتغال هنوز امیدوار کننده نیست و من به عنوان نماینده دولت وظیفه دارم که مطالبات مردم را پیگیری کنم.

وی اظهار داشت: نظام بانکی یکی از مهمترین حلقه‌های زنجیره اقتصادی برای رونق اشتغال است که در تعامل مستقیم با سایر بخش‌ها سهم بزرگی از تأمین مالی را بر عهده دارد.

رئیس کارگروه اشتغال نهاوند با بیان اینکه هنوز روند پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا توسط برخی بانک‌ها رضایت بخش نیست گفت: برای پیشبرد اهداف اشتغالزایی باید مدیران نگاه مثبت به طرح‌ها داشته باشند و با کار کارشناسی فعالیت کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته از محل اعتبارات بخش اشتغال، یک هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های روستایی و عشایری، فراگیر و مشاغل خانگی به نهاوند اختصاص داده شد.

شهرستان نهاوند دارای 50 هزار جمعیت فعال در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من موندم با این همه مشکلات هنوز نام این دولت، تدبیر و امیده!!!؟!!!!??????