کد مطلب: ۴۵۹۱۷۵

کاران مووی معرفی و دانلود سریال‌های روز ایران + پخش آنلاین

کاران مووی معرفی و دانلود سریال‌های روز ایران + پخش آنلاین

رسانه کاران مووی تمرکز بسیار عالی بر روی سریال ایرانی داشته و یک آرشیو عظیم از سریال‌های ایرانی را گردآوری نموده است که به کمک آن شما می‌توانید ساده‌تر و راحت‌تر اقدام به دانلود این سریال‌ها نمایید.

این روزها می‌توان سریال‌ها را بخش مهمی از سرگرمی‌های روزانه مردم دانست و به همین جهت در دنیا هر روزه سریال‌های جدیدی کلید می‌خورد. ایران نیز سعی کرده تا از این قاعده عقب نماند. در سال‌های اخیر سریال‌های بسیار خوبی وارد عرصه شده‌اند که توجه مخاطبان را به خود جلب نموده‌اند و لذا قشر بسیار زیادی از مردم به دنبال دانلود و تماشای آنها هستند. در برهه کنونی بسیاری از مردم به دنبال دانلود سریال موچین، دانلود سریال آقازاده و یا دانلود سریال ایرانی دیگر هستند چرا که این آثار بهتر از همه توانسته‌اند با فرهنگ و زندگی مخاطب ایرانی ارتباط برقرار نمایند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال دانلود این سریال‌های معروف می‌باشید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید چرا که قصد داریم در ادامه مروری کوتاه بر روی این سریال‌ها داشته باشیم.

IMG 20200628 100632

دانلود سریال موچین و نقد و بررسی آن

سریال موچین را می ‌توان جزو آن دسته از سریال‌هایی دانست که جنجال آن قبل از تبلیغاتش به گوش مردم رسیده است. در این سریال تقریبا هر چیزی که باب میل مخاطب ایرانی باشد گنجانده شده است. از بازیگران حرفه‌ای و توانا گرفته تا داستان زیبا و نقش‌های جذاب که موجب جذابیت بیشتر این اثر شده است. البته در این بین نباید کارگردان عالی این اثر را نادیده گرفت که این فاکتورها را به خوبی ترکیب کرده تا این سریال فاخر را بسازد. در خلاصه داستان سریال موچین آمده: "انصاف نیست که دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را هر روز ببینی و آنقدر بزرگ باشد که آدم‌هایی که دوستشان داری را نتوانی یک بار ببینی …" اگر چه از این خلاصه داستان نمی‌توان اطلاعات زیادی را استخراج نمود اما حضور بازیگران توانا در این اثر موجب شده تا از همان ابتدا توجهات زیادی به سمت آن جذب شود.

در این فیلم بازیگران معروفی نظیر علی صادقی، حمید لولایی، شهره لرستانی، مرجانه گلچین، امیر نوری و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. وجود همین بازیگران کافی است تا اکثریت جامعه به این نتیجه برسند که شاهد یک شاهکار خواهد بود. اما این موضوع زمانی به حقیقت تبدیل می‌شود که بدانید کارگردانی و نویسندگی این اثر را حسین تبریزی بر عهده گرفته چرا که او کارنامه بسیار درخشانی در این زمینه دارد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد تماشای این سریال را دارید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود سریال موچین نمایید.

IMG 20200628 101826

دانلود سریال آقازاده و مروری بر آن

سریال آقازاده یکی دیگر از سریال‌های این روزهای شبکه نمایش خانگی است که تعداد بسیار زیادی از افراد به دنبال تماشای آن هستند. این سریال توسط طراح و نویسنده سریال قلب یخی (اولین سریال شبکه نمایش خانگی) یعنی حامد عنقا ساخته و تولید می‌شود. این سریال یک ژانر درام عاشقانه-اجتماعی دارد و در آن قرار است به مسائل و موضوعات مختلف اجتماعی پرداخته شود. این سریال در واقع پیرامون یک درام عاشقانه و چالش برانگیز است که در کنار آن به تعداد بسیار زیادی از مشکلات سیاسی و اجتماعی جامعه ما پرداخته شده است. در کنار این داستان جذاب و البته تازه، حضور بازیگران توانا هم موجب شده تا این اثر بیش از پیش برای مخاطبان جذاب باشد.

حضور بازیگرانی همچون نیکی کریمی، امین حیایی، امیر آقایی، امین تارخ و… موجب شده تا نگاه کاربران به سمت این سریال معطوف شود. البته در کنار این موارد جنجال‌هایی در رابطه با حضور ستاره ترکیه‌ای یعنی کیوانیچ تاتلیتوغ موجب شده تا تعداد زیادی از افراد به دنبال دانلود و تماشای این اثر باشند. اگر چه در رابطه با حضور این ستاره اطلاعات زیادی ارائه نشده اما کارگردان آن گفته که مجوزهای حضور این بازیگر از وزارت ارشاد دریافت شده است اما با این اوصاف هنوز خبرها قطعی نشده‌اند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید تا به تماشای این سریال زیبا بنشینید می‌توانید هم اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود سریال آقازاده نمایید.

IMG 20200628 101748

دانلود سریال ایرانی

سریال‌های ایرانی را می‌توان از جذاب‌ترین و البته نزدیک‌ترین آثار هنری به زندگی و فرهنگ ایرانیان دانست و به همین جهت است که همواره تعداد بسیار زیای یاز مردم در پی دانلود و تماشای این مجموعه‌ها هستند. نبود یک رسانه مناسب برای دانلود همواره یکی از مشکلات طرفداران این آثار به حساب می‌آمده است. بسیاری از رسانه‌هایی که در زمینه خدمات دانلود این آثار فعالیت می‌کنند، در واقع مشکلات زیادی دارند که فرآیند دانلود و یا تماشا را برای کاربران دشوار می‌کند. بیشتر این رسانه‌ها دارای تبلیغات فراوانی هستند و یا کیفیت‌های مناسبی را ارائه نمی‌دهند.

برخی دیگر از این سایت‌ها با مشکل کمبود آرشیو مواجه هستند، به گونه‌ای که عموما از یک ژانر و یا سبک خاص پیروی می‌کنند و سبک‌های مختلف را نمایش نمی‌دهند که این موضوع خود باعث اتلاف زمان و انرژی کاربران می‌شود. کاران مووی با شناخت این مشکلات سعی کرده تا تمام آنها به نقطه قوت خود تبدیل نماید.

این رسانه نه تنها هیچ‌گونه تبلیغاتی ندارد بلکه از بهترین سرورها نیز برای دانلود استفاده می‌نماید تا سرعت دانلود برای کاربران به حداکثر برسد و این موضوع به خودی خود مانع از اتلاف زمان آنها می‌شود. در کنار این موارد کاران مووی برای هر سریال کیفیت‌های متفاوتی را قرار داده است که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود اقدام به دانلود نمایید. از طرفی دیگر این رسانه تمرکز بسیار عالی بر روی سریال ایرانی داشته و یک آرشیو عظیم از سریال‌های ایرانی را گردآوری نموده است که به کمک آن شما می‌توانید ساده‌تر و راحت‌تر اقدام به دانلود سریال ایرانی نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.