کد مطلب: ۱۱۷۸۶۴

کارت سوخت می ماند

کارت سوخت می ماند

در جلسه عصر دیروز ، اعضای این کمیسیون به حفظ کارت سوخت رأی مثبت دادند. عصر دیروز طرح یک فوریتی حفظ کارت سوخت که با امضای 126 نماینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده بود و در صحن علنی به تصویب رسیده بود، در جلسه کمیسیون انرژی مجلس به رأی گذاشته شد. اعضای کمیسیون انرژی مجلس

در جلسه عصر دیروز ، اعضای این کمیسیون به حفظ کارت سوخت رأی مثبت دادند.
عصر دیروز طرح یک فوریتی حفظ کارت سوخت که با امضای 126 نماینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده بود و در صحن علنی به تصویب رسیده بود، در جلسه کمیسیون انرژی مجلس به رأی گذاشته شد.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس دهم پس از بررسی مزایا و معایب حفظ کارت سوخت، با توجه به تأثیر حفط این سیستم برای مدیریت مصرف بنزین در کشور و همچنین راهکارهایی که برای مقابله با قاچاق این سوخت در اختیار بخش حاکمیت قرار می دهد، در نهایت رأی به حفظ کارت سوخت دادند.

«اسدالله قره خانی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص جزئیات جلسه عصر دیروز این کمیسیون گفت: در این نشست، طرح یک فوریتی حفظ کارت سوخت که در صحن علنی مورد تصویب قرار گرفته و به کمیسیون انرژی ارجاع شده بود، بررسی شد و در نهایت اعضای کمیسیون به حفظ کارت سوخت رای مثبت دادند.

وی افزود: در این جلسه موافقان و مخالفان حفظ کارت سوخت دلایل خود را بیان کردند و در نهایت استدلالهای موافقان نسبت به استدلالهای مخالفان پروزن تر بود و توانست اعضای کمیسیون را قانع کند.

به گزارش تسنیم،وی ادامه داد: موافقان حفظ کارت سوخت عنوان کردند که با توجه به امکانات و زیرساخت هایی که برای کارت سوخت وجود دارد و سوءاستفاده هایی که ممکن است در آینده از نبود کارت سوخت صورت گیرد، ماندن آن ضروری است و عنوان کردند که با توجه به محتمل بودن تحریم ها و نبود ثبات ممکن است قاچاق توسعه پیدا کند و ضرر و زیان به کشور وارد شود اما مخالفان نزدیکی قیمت فعلی بنزین به نرخ فوب خلیج فارس و نزدیک به صفر بودند احتمال توسعه قاچاق این سوخت را با نزدیک شردن نرخ عرضه به نرخ منطقه ای ان، از دلایل خود عنوان کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.