کد مطلب: ۳۰۵۸۸۶

کارنامه بورس در رشد شاخص

کارنامه بورس در رشد شاخص

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۲۲ روز معاملاتی با ۶۴ هزار واحد افزایش، معادل ۵۴درصد رشد همراه بوده است.

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۲۲ روز معاملاتی تعداد ۲۲۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۳۵ هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال در ۱۲ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۱۵۸دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوزهمچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۱۴۴ میلیارد و ۴۰۲ میلیون سهم به ارزش ۳۳۸ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷نوبت در بازار اول؛ ۷۷ میلیارد و ۹۳ میلیون سهم به ارزش ۲۲۵ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۷۹ نوبت در بازار دوم؛ ۵۰ میلیون سهم به ارزش ۴۸ هزار و ۴۹۸ میلیارد ریال در ۲۱ هزار و ۱۰۵ نوبت در بازار بدهی؛ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم به ارزش ۳۱ میلیارد ریال در ۲ هزار و ۴۷۶ نوبت در بازار مشتقه و ۲ میلیارد و ۲۸۵ میلیون واحد از صندوق های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۳ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال در ۱۰۹ هزار و ۹۱ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۱۹ هزار و ۱۷۵ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۶۴ هزار و ۹۶۲ واحد افزایش معادل ۵۴.۵ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۸۰ هزار و ۶۳۵ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۶۵ هزار و ۱۴۷ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۵۲ هزار و ۳۳۵ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

منبع:‌ مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.