کد مطلب: ۳۱۱۵۲۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

کالاهای اساسی در قزوین بیشتر از نیاز استان ذخیره شده است

کالاهای اساسی در قزوین بیشتر از نیاز استان ذخیره شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با ذخیره سازی کالاهای اساسی مانند گوشت مرغ و قرمز، تخم مرغ، برنج و روغن بیشتر از نیاز استان هیچ کمبودی در تامین مایحتاج مردم نداریم.

فاطمه خمسه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار از ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی در استان خبرداد و اظهارداشت: برای تنظیم بازار از ابتدای سال جاری مقدار ۱۹۱ و نیم تن گوشت قرمز منجمد در میان شهروندان توزیع شده است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش تجارت‌نیوز،حسینی افزود: همچنین ۴۲۲ تن گوشت مرغ منجمد، ۴۸۰ تن برنج، ۱۲ تن شکر، مقدار ۱۶۰ تن روغن و ۱۰۸ تن تخم مرغ یارانه ای در استان قزوین توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در این میان از شهریور ماه تاکنون نسبت به توزیع ۹۸ تن گوشت گرم قرمز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اقدام کرده‌ایم.

2926177

وی بیان کرد: روند جوجه ریزی در واحدهای مرغداری هم بسیار مناسب است و اگر نهاده ها تامین شود در این بخش نیز هیچ مشکلی نداریم.

خمسه گفت: در مرداد ماه دو میلیون قطعه جوجه ریزی گوشتی داشتیم و در شهریور ماه یک میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه و در مهرماه نیز تاکنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: در زمینه تخم مرغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه مرغ تخم گذار داریم که سه میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه تولید دارند و پیش بینی می شود تا پایان امسال بیش از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان تولید شود.

2829502

وی اظهارداشت: در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی نداریم و ذخیره گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد به میزان کافی است و هر هفته نیز ۱۰ تا ۱۲ تن واردات گوشت گرم هم داریم تا بازار را کنترل کنیم و در تامین تخم مرغ هم که در روزهای اخیر کاهش قیمت داشته مشکلی نیست.

خمسه تصریح کرد: با کمک تولیدکنندگان گوجه فرنگی چهار غرفه در استان برپا شد تا این کالا بدون واسطه و توسط تولیدکننده به بازار عرضه شود.

وی افزود: این گوجه ها صادراتی و با کیفیت بالاست و با قیمت هر کیلو ۲۵۰۰ تومان عرضه می شود و رویکرد ما نیز کمک به تولیدکننده و مصرف کننده است.

خمسه تصریح کرد: مردم استان در تامین کالاهای اسایی هیچ نگران نباشند و انتظار داریم به اندازه نیاز خرید کنند و از انبارکردن کالاها که احتمال فاسد شدن را دارد خودداری کنند و مطمئن باشند ما در استان هیچ کمبودی نداریم و پیش بینی لازم برای پاسخگویی به شهروندان صورت گرفته است.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.