کد مطلب: ۲۷۲۲۳۹

کالاهای قاچاق از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود

کالاهای قاچاق از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در راس امورات اجرایی کشور یک فرد قدرتمندی قرار گیرد تا با کسی رودربایستی نداشته باشد.

علی اسدی کرم در جلسه هم‌اندیشی مجمع نمایندگان استان با اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: متاسفانه شاهد هستیم که کالاهای قاچاق از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود و بایستی دولت، بحث دولت الکترونیک را با قاطعیت دنبال کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،اسدی با بیان این مطلب که آنچه در گمرک و با راه‌اندازی سامانه اظهار نامه، اتفاق افتاده بسیار عالی و تاثیر گذار بوده است، اظهار کرد: دولت الکترونیک در این کشور می‌تواند به سرعت پیش برود که متاسفانه ذی‌نفعان با ایجاد اخلال نمی‌گذارند که این حرکت پیش برود.

براساس این گزارش، یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: ۱۶۰ گمرک در کشور وجود دارد که فقط ۵ درصد مدیریت می‌کنیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیریت قاچاقچیان کالا در قاچاق کالا به مراتب قوی‌تر از همه ارکان کشور در مبارزه با قاچاق کالا است.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.