کد مطلب: ۲۹۹۱۰۰

بیش از ۵۷ میلیارد ریال کالای احتکار شده در نیشابور کشف شد

بیش از 57 میلیارد ریال کالای احتکار شده در نیشابور کشف شد

سعید ایمانی افزود: این کالاها در پی دریافت گزارشات مردمی توسط بازرسین این اداره با همکاری نیروی انتظامی از انبارهای واحدهای صنفی در این شهرستان کشف شده ‌ند.

سعید ایمانی افزود: این کالاها در پی دریافت گزارشات مردمی توسط بازرسین این اداره با همکاری نیروی انتظامی از انبارهای واحدهای صنفی در این شهرستان کشف شده اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی اظهار داشت: از ابتدای امسال 10 هزار و 134 فقره بازرسی از طریق حوزه نظارت و بازرسی این اداره و اتاق اصناف صورت گرفته که در این ارتباط 893 پرونده به ارزش بیش از 148 میلیارد ریال تحت عناوین گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب و قاچاق کالا تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در بازرسی های صورت گرفته از انبارهای مزبور انواع لوازم خانگی، گندم، برنج، کلید و پریز، نخود، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشک و دستمال مرطوب کننده و پودر شوینده کشف و توقیف شده است.

ایمانی افزود: در شهرستان نیشابور تیمهای مشترک با دیگر دستگاه‌ها بطور ویژه، نظارت بر انبارها را بر عهده دارند و مالکین انبارها ملزم به اعلام موجودی کالا های مشمول به صورت ماهانه و ثبت در سامانه جامع انبارها هستند و عدم ارسال اطلاعات و موجودی کالا تخلف محسوب شده و منجر به تشکیل پرونده خواهد شد.

شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.