کد مطلب: ۲۲۹۹۱۷

کاهش مدت زمان انتظار خدمات خودرویی به ۲۴/۵ دقیقه

کاهش مدت زمان انتظار خدمات خودرویی به ۲۴/۵ دقیقه

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از کاهش میانگین مدت زمان انتظار امداد و خدمات خودرویی به ۲۴/۵ دقیقه در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ خبر داد.

رضا حسینی امروز در نشست خبری اظهار کرد: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۱۳۹۷ میزان خدمات ارائه شده به شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۲۰ درصد افزایش داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسینی با بیان این‌که در ایام نوروز ۶۰ هزار خدمات امدادی به خودروهای در راه مانده ارائه شد، خاطرنشان کرد: میانگین مدت زمان انتظار دریافت خدمات و امداد خودرویی نیز به ۲۴/۵ دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) ادامه داد: در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ تعداد ۷۸ هزار دستگاه خودرو در شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور پذیرش شده و خدمات به آنها ارائه شد.

حسینی افزود: بیشترین میزان پذیرش و تامین خودرو در شبکه نمایندگی‌ها در ایام نوروز به ترتیب مربوط به کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و اهواز بوده است.

وی با بیان این‌که بالغ بر ۷۰۰۰ نفر در طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۳۹۷ فعال بودند، تصریح کرد: در طرح نوروزی امسال تعداد خودروهای متوقف در تعمیرگاه‌ها معادل ۴۰ درصد کاهش یافت و میانگین مدت زمان تعمیر خودرو در شبکه نمایندگی‌ها نیز به یک روز رسید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.