کد مطلب: ۳۸۵۴۴۰

کاهش ٥ دلاری قیمت طلا / بازار در انتظار اجلاس G۲۰

کاهش ٥ دلاری قیمت طلا / بازار در انتظار اجلاس G20

امروز قیمت طلا در بازارهای جهانی به دلیل انتظار سرمایه‌گذاران به نتیجه دیدار ترامپ و شی‌ جین‌پینگ در حاشیه اجلاس G20، پنج دلار کاهش یافت.

امروز قیمت طلا در بازارهای جهانی به دلیل انتظار سرمایه‌گذاران به نتیجه دیدار ترامپ و شی‌ جین‌پینگ در حاشیه اجلاس G20، پنج دلار کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قیمت اونس در بازار جهانی با 4.9 دلار کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت 1403 دلار و 70 سنت معامله شد.

امروز طلا در کمترین زمان به قیمت 1400 دلار و 70 سنت و در بیشترین زمان به قیمت 1408 دلار و 90 سنت معامله شد.

خبرگزاری رویترز نوشت: از آنجایی که سرمایه‌گذاران در انتظار دیدار رهبران اقتصادی آمریکا و چین در حاشیه اجلاس G20 هستند تقاضا در بازار کاهش یافته و به کاهش قیمت طلا منجر شده است.

اجلاس G20 فردا جمعه در شهر اوزاکای چین برگزار خواهد شد و از هفته‌ها پیش اعلام شده که روسای جمهور آمریکا و چین در حاشیه این اجلاس نشست بسیار مهمی را درباره جنگ تجاری که از سال گذشته کلید خورده خواهند داشت.

سرمایه‌گذاران فلز زرد به نتیجه این نشست دل بسته‌اند و منتظر نتیجه مذاکرات نشسته‌اند تا تصمیم خود را بر اساس آن در نظر بگیرند.

روز چهارشنبه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: «توافق تجاری با شی‌جین‌پینگ رئیس‌جمهور چین این هفته امکان‌پذیر است».

ترامپ هشدار داد، اگر مذاکره شکست بخورد ما آماده‌ایم که تعرفه‌های جدیدی را برای باقی‌مانده محصولات وارداتی از چین اعمال کنیم.

امروز قیمت طلا نسبت به یک ماه گذشته 124.8 دلار و نسبت به یک سال گذشته 152 دلار و 10 سنت افزایش داشت.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.