کد مطلب: ۱۲۵۲۰۴

کاهش ۳۵درصدی پیامهای سامانه ۱۸۸۸ در منطقه دو

کاهش 35درصدی پیامهای سامانه 1888 در منطقه دو

مسئول سامانه 1888 بازرسی شهرداری منطقه دو گفت : به دنبال ارتقاء وضعیت رسیدگی به محلات و اجرای طرح های مستمر در سطح محلات ، پیامهای شهروندی این منطقه در سال جاری ،35درصد نسبت به مدت مشابه کاهش یافت. به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، داود نجاری با اعلام این خبر گفت:در یازده

مسئول سامانه 1888 بازرسی شهرداری منطقه دو گفت : به دنبال ارتقاء وضعیت رسیدگی به محلات و اجرای طرح های مستمر در سطح محلات ، پیامهای شهروندی این منطقه در سال جاری ،35درصد نسبت به مدت مشابه کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، داود نجاری با اعلام این خبر گفت:در یازده ماهه نخست سال جاری ، 2569 پیام از سوی شهروندان در خصوص منطقه دو ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 35 درصد کاهش یافته است.
داود نجاری با اشاره به اینکه بیشترین پیام های ثبت شده در یازده ماهه نخست سال 95 به سد معبر دستفروشان و مزاحمتهای صنفی صنایع و مشاغل اختصاص دارد،گفت : ارتباط و مشارکت شهروندان با این سامانه مردمی ، نشان از افزایش آگاهی آنها نسبت به حقوق شهروندی است که در سایه فعالیت های آموزش محور مدیریت شهری فرهنگ سازی شده است.
مسول سامانه 1888 بازرسی شهرداری منطقه دو اجرای فعالیت های نگهداشتی شهربا توجه ویژه و حساسیت بالا و همچنین لحاظ درخواستهای شهروندان و شورایاران در تدوین برنامه محلات را از مهمترین دلایل کاهش پیام های شهروندی برشمرد و افزود : کاهش گلایه مندی های شهروندان و موضوعات نظافت و شستشوی معابر،پرداخت حقوق کارگران ،روکش آسفالت و نظافت انهار بوده است.
وی با اشاره به افزایش رضایت مندی شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت شهری است،گفت:سرعت رسیدگی به پیام هایی که نیازمند تامین اعتبار و زمان بر هستند نیز در برنامه اجرایی محلات لحاظ شده است تا نیازهای محلی شهروندان هر چه سریعتر برطرف شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.