خبر مهم:

کد مطلب: ۷۱۲۱۳۳

کاهش ۸۰ درصدی مالیات نقل و انتقال سهام

کاهش 80 درصدی مالیات نقل و انتقال سهام

در جلسه این هفته شورای عالی بورس، تصمیمی مبنی بر احتمال کاهش ۸۰ درصدی مالیات بر نقل و انتقال سهام در صورت تصویب سران قوا، تصویب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از احتمال کاهش ۸۰ درصدی مالیات بر نقل و انتقال سهام خبر داد.

به نقل از تسنیم، محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تصمیم جلسه اخیر شورای عالی بورس خبر داد و نوشت: در جلسه این هفته شورای عالی بورس، تصمیمی مبنی بر احتمال کاهش ۸۰ درصدی مالیات بر نقل و انتقال سهام در صورت تصویب سران قوا، تصویب شد.

شایان ذکر است با مصوبه شورای عالی بورس، در صورت تصویب سران قوا، سهم مالیات دولت از نقل و انتقال سهام با کاهش ۸۰ درصدی از ۰٫۵ درصد به ۰٫۱ درصد کاهش می‌یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نرخ سرمایه گذاری در اقتصاد منفی است ؛ سرمایه خارجی پیشکش؟! چرا پول ها به همه جا می روند ولی یکبار هم که به بازار شفاف بورس آمد ۲ سال است در حال خروج است ؟!
    شک نکنید علتی بجز رانت و فساد در دولت و مجلس نیست ؛ پول ها وارد مسکن می شود و قیمت ها چنان نجومی می شود که دیگر کسی نتواند یک خانه کوچک اجاره کند؟! اگر مافیا نیست چیست ؟! بعد دنبال علت عصبانیت جوانان می گردند

    • ناشناس

      عالی درسته

  • ایرانیم من

    منفی بودن یکسره بورس طی دو سال واندی باعث شده که جوانان ازبورس خارج وکف خیابان پناه ببرند وعقده خالی کنند. این را متصدیان مملکت بدانند. بدانند