خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۲۵۷۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران فولاد و فارس

خبر مهم برای سهامداران فولاد و فارس

کدال میزبان افزایش سرمایه سه شرکت بورسی بود. شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و  پالایش نفت تبریز افزایش سرمایه خود را ثبت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت‌های بورسی و فرابورسی برای رعایت اصل شفافیت باید عملکرد مالی خود را در سامانه کدال منتشر کنند. بر همین اساس سه شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را در این سایت ثبت کردند.

فولاد

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد خبر از افزایش سرمایه ۹۵ درصدی خود داد. بر اساس گزارش منتشر در سایت کدال این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از ۲۹٫۳ هزار میلیارد تومان به ۵۷ هزار میلیارد تومان برساند.

افزایش سرمایه فولاد از محل سود انباشته، برای تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه، خرید دارایی‌های سرمایه‌ای ( ۵۰ دستگاه لکوموتیو) و تامین بخشی از سرمایه در گردش شرکت نیاز دارد.

فارس

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس در اطلاعیه سایت کدال اعلام کرد که سرمایه را خود را به ۴۸,۹۵۰ میلیارد تومان می‌رساند.

فارس منبع افزایش سرمایه ۷۱ درصدی را سود انباشته اعلام کرده است. علت این افزایش سرمایه جبران مخارج مشارکت انجام شده در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذاری است.

شبریز

شرکت پالایش نفت تبریز با نماد شبریز خبر از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی خود داد. قرار است سرمایه یک هزار میلیارد تومانی این شرکت به سه هزار میلیارد تومان برسد.

محل این افزایش سرمایه شبریز ۵۰ درصد مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و ۱۵۰ درصد از محل سود انباشته شرکت است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    قیمت بعضی از سهم ها مثل بازی مرکب در حال شمارش معکوس به سمت صفره…وزیر اقتصاد و مسئولین بورس حواستون هست یا نه؟نمی خواین کاری کنین…ولی ناراحت نشین به نظرم حقوقی که دریافت میکنید حلال نیست…

  • ناشناس

    نمیزارن بو رس،رشششششششد شارپپپپپپی اش را بزند
    قاروم
    خلبیل
    فجوش
    هرموقع قیمت‌های واقعی شان خوردن و معامله شدن بورس، رشششششد ششششاررپپپپی خودش رو میزنه حتما اینم الان دست خسن است

  • ناشناس

    باسلام واحترام بنده سهم قرنح وبرکتح را خریدم اول قرنح که ۷ ماه که بسته بوده حالا که بازشده ۲۴ درصد درضرر باز شده روز بعد ۵ درصد ونمی توانیم سهام خودرا بفروشیم ایا تورا به خدا این درستشه که سهم ما راپیش خودتان نگه دارید تا مثل یخ اب بشه واقعا این انصافه وبرکتح هم بعد از دو ماه که باز شده ان را هم نمی توانیم بفروشیمش تورا هرکه می پرستید ما ما این کشور هستیم رحم کنید سهم ها را ازاد کنید این در عیدی خرجی نداریم می برای خرج عید استفاده اش کنیم

  • ناشناس

    ۲سالی هست که دولت هم پول مون رو تو بورس به یغما برده و هم روح و روان مون رو بیمار کرده،خدا ازتون نگذره-بنده امروز کل سهامم رو با ضرر ۸۰ درصد نقد کردم؛لااقل دیگه روح و روانم بیشتر از این بیمار نشه و هر روز چشم انتظار سبزپوشی بازار که هیچوقت هم فرا نمیرسه نباشم.

  • ناشناس

    هرکسی در افزایش سرمایه شرکت کنه بزرکترین اشتباه را میکنه چون دزدهای در کمین نشستند

  • ناشناس

    به اسم افزایش سرمایه طرح توسعه کذا وکذا غیره
    به کام دلال‌ها واسطه ها دولت کریمه این رول کذای را چند سالی دارند تکرار میکنند،در زمان مجمع سالانه برای اینکه چندر غازبه سرمایه گذارش سود ندهند این اراجیف را سر هم میکنند سر ته قضیه را
    فیصله می دهند در طی ده سالی که سهم فولاد دارم همین سناریو تکرار میشه ،،،،

  • ناشناس

    ثبت افزایش سرمایه صحیح نمی باشد:
    شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت تبریز افزایش سرمایه خود را ثبت کردند

  • ناشناس

    بهترین نوع افزایش سرمایه همین سود انباشته است

  • ناشناس

    سلام اگه به قول دوست برادر روسیه همه اعضا برجام باید منافه مساوی داسته باشند پس امریکا هم حق مساوی دارد پس ماهم میتونیم به امریکا صادرات وواردات وسرمایه گذاری داشته باشیم حالاکه اونا توانرژی گیرند وقتش ماحقمونا از امریکایی بگیریم ونفت 140دلاری به شون بفروشیم ولی روسیه حوق بازمیخواد برجان نشد اقانکنید بزارید اقتصادم به شون نشون بدیم چند ساله تحریمم حق ما را خوردند پس بگیریم