کد مطلب: ۶۳۷۲۸۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

انتشار گزارش مالی ۳ شرکت بورسی/ سهامداران چقدر سود کردند؟

انتشار گزارش مالی ۳ شرکت بورسی/ سهامداران چقدر سود کردند؟

طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذر ماه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذر ماه خود را به‌روز کردند. اما کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

ونیکی

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران صورت مالی ۱۲ ماهه منتهی به آذر ماه خود را در سایت کدال منتشر کرد. شرکت در این دوره هزار و ۶۰۰ تومان سود به ازای هر سهم محقق کرده که افزایش ۳۲٫۱۲ درصدی را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

سود خالص ونیکی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۲٫۱۵ درصدی و هزینه‌های مالی نیز ۱۱۳٫۱۷ درصد افزایش را تجربه کرده‌اند.

فایرا

شرکت آلومینیوم ایران با نماد فایرا صورت مالی ۹ ماهه منتهی به آذر ماه خود را منتشر کرد. فایرا در این مدت ۲۲۹ تومان سود به ازای هر سهم ثبت کرده که افزایش ۷۱٫۷۱ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

سود خالص شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۷۱٫۷۲ درصدی و سود عملیاتی رشد ۶۵٫۳۸ درصد رشد داشته‌اند.

خمهر

شرکت مهرکام پارس در صورت مالی ۹ ماهه منتهی به آذر ماه، برای هر سهم ۱۲ تومان سود محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۹۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

سود خالص خمهر در مقایسه با مدت مشابه سال اخیر ۲۷۹۷٫۲۹ درصد، سود عملیاتی ۶۴۳٫۳۲ درصدی و درآمدهای عملیاتی ۹۹٫۲۲ درصد رشد کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جناب عشقی و فدایی ، از اون موقع که مدیریت بورس و فرابورس را بعهده گرفتید ، پرتفوی سهامداران بورس و فرابورس هر روز نسبت به روز قبل ضرر و زیان بیشتری را نشان داده. برای نمونه یک سری به نماد کالا ، نماد فرابورس ، نماد انرزی ۳ ، نماد بورس و …. بزنید و خجالت بکشید.
    باید این دونفر برکنار و محاکمه و مجازات بشن.

  • طاهری سرمور

    بادرود.شماخجالت هم نمی کشیدمگر درافزایش سرمایه نبایدملت حداقل به پول خودشان برسندپس چراهمین ۴تاحق تقدمی که می دهیدقیمتشان راچنین می کنیدکه هیچ کس سودنکندودرضرردرضرربماند،اگرراست می گوییدچراشرکتهایی که سودعالی دارندوباقیمت بالاهم به ملت فروختیدنمی گذاریدیک بار۴تامثبت بخوردوخودرووخگستروغیره که هیچ سودی ندارندچنین مثبت می خورندولی بازهم طوری که حقوقی فقط سودبگیردویک نمادکه ملت درآن سوداندک داردنمی گذارید۴تامثبت بخورد،اگراین کلاه برداری دزدی روشن،فریبکاری ووووونیست پس اسمش چیست،چراحقوقی بایدازتمام امتیازات برخوردارباشدحداقل به نسبت پول واقعی که هرکس داردامتیازبگیردنه همه کاره وتعیین کننده تام حقوقی باشد،یک حالت آلاکلنگی بوجودآوردندوحقوقی فقط سودمی گیرد،اگرهرسهم ارزش واقعی خودراداشته باشدوحالت سفته بازی نباشدقیمت یکمرتبه بالانمی رودویکمرتبه پایین نمی آید.جدابه اندازه سرسوزن وجدان خودرابه خرج بگیریدوهمان اندازه هم مسئول واقعی ودارای اختیاروسوادبکاربگمارید.باسپاس

  • ناشناس

    می.خوام.ببینم.سهام.عدالت.دارم

  • فراموش کار نیستیم

    اگه وضع بازار خوب بود یه مقدار از درآمدم رو هر ماه به خرید سهام اختصاص میدادم هم به نفع من بود هم به نفع دولت ،ولی وقتی میبینم چه بلایی به سر پول مردم اوردین میرم ارز دیجیتال میخرم بزار ریسکی که میکنم لااقل جهانی باشه تحلیل روش جواب بده نه بازاری که دستوری پایین بالا میشه

  • تورج

    سود شرکت را مینویسند که چه مقداره .ولی موقع سود دادن نصف سود را به سهامدار حقیقی میدن و مابقی را برای افزایش سرمایه شرکت نگه میذارن.یعنی به اندازه ۸ درصد هم به پول مردم سود نمیدن.که این انصاف نیست .در ضمن الان سرمایه ۸۰ درصد سهامداران یک چهارم شده.خودم سهام شلعاب را ۲۲۰۰۰ ریال خریدم.در مدت یکماه رسید به ۴۵۰۰ریال.حالا شما بگردید دنبال مقصر.کی پاسخگو میباشد.بکام هم همینجور