کد مطلب: ۲۳۳۴۳۶

کدام بانک شعب خارجی بیشتری دارد؟

کدام بانک شعب خارجی بیشتری دارد؟

در بین پنج بانک دارای شعب خارجی، بانک صادرات بیشترین فعالیت بانکی و معاملات  بین‌المللی را  دارا است. طبق آمار منتشره از سوی بانک صادرات، در حال حاضر این بانک در 30 شعبه خارج از کشور را در اختیار دارد.

در بین پنج بانک دارای شعب خارجی، بانک صادرات بیشترین فعالیت بانکی و معاملات بین‌المللی را دارا است. طبق آمار منتشره از سوی بانک صادرات، در حال حاضر این بانک در 30 شعبه خارج از کشور را در اختیار دارد.

فریبا تاجدینی: بانک‌ها با ایجاد شعبه در خارج از کشور، ظرفیت بیشتری را برای ارائه خدمات و مبادلات بین‌المللی خود ایجاد می‌کنند، تا سود بیشتری را کسب کنند. بانک‌های خصوصی در این زمینه از پیشرفت بیشتری برخوردار بوده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پنج بانک از 29 بانک موجود در کشور دارای شعب خارجی هستند.بانک‌های صادرات، ملی، ملت، سپه و تجارت در خارج کشور به ارائه خدمات خود در سطح بین‌المللی می‌پردازند که نشان‌دهنده‌ ظرفیت بالای این بانک است.

بانک صادرات در بین پنج بانک دارای شعب خارجی، بیشترین فعالیت بانکی و معاملات بین‌المللی را دارا است. طبق آمار منتشره از سوی بانک صادرات، این بانک در حال حاضر در 30 شعبه خارج از کشور به فعالیت مشغول است. شعب خارجی بانک صادرات در انگلیس، آلمان، فرانسه، یونان، امارات متحده عربی، قطر، عمان، لبنان، ازبکستان، ترکمنستان، بحرین، کابل و افغانستان قرار دارند که در این میان امارات متحده عربی میزبان بیشترین شعبه بانک صادرات است.

بانک‌ ملی با 23 شعبه خارجی، بانک سپه و ملت با چهار شعبه خارجی و بانک تجارت با سه شعبه خارج از کشور به فعالیت مشغول هستند.

خارجی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Ali

    آیا در ایتالیا بانک ایرانی هم هست لطفا هرچه زودتر جواب بدین.؟

    • ناشناس

      همین رو تو گوگل مینوشتی!

    • علی

      بانک سپه در رم.

  • ناشناس

    آیا این شعبات برای انتخاب کارمندان خود آزمونی برگزار می کنند یا طبق معمول بند “پ” را دارا هستند.؟همسر من 25سال سابقه در بانک سپه دارند حتی یک بار هم آزمونی برگزار نشده.