کد مطلب: ۶۰۱۸۳۱

کدام دستگاه میکرونیدلینگ بهتر است؟

کدام دستگاه میکرونیدلینگ بهتر است؟

امروزه یکی از روش‌های پرطرفدار برای جوانسازی پوست عمل میکرونیدلینگ است. از این روش برای از بین بردن جای جراحت‌های پوستی، رفع چین و چروک و رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود.

داشتن پوستی سالم و شاداب دغدغه اصلی بسیاری از خانم‌ها و آقایان است. پوست سالم نیازمند رسیدگی است و ربطی به سن و سال ندارد. از گذشته بشر از روش‌های مختلفی برای رسیدگی به پوست استفاده می‌کرده است. امروزه یکی از روش‌های پرطرفدار برای جوانسازی پوست عمل میکرونیدلینگ است.

از این روش برای از بین بردن جای جراحت‌های پوستی، رفع چین و چروک و رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود. عمل میکرونیدلینگ روشی کاملا غیر تهاجمی است که طی دوره‌ای کوتاه می‌تواند شادابی و نشاط را به پوست برگرداند.

عمل میکرونیدلینگ با استفاده از دستگاه مخصوص که روی آن سوزن‌های ریزی تعبیه شده است انجام می‌شود با فشار دادن آرام دستگاه روی پوست این سوزن‌ها خراش‌های ریزی روی پوست ایجاد می‌کنند و راه را برای ورود سرم‌ها و مواد مغذی به پوست باز می‌کنند. برخی بر این باورند که انجام عمل میکرونیدلینگ بسیار دردناک و غیر قابل تحمل است اما در حقیقت اینگونه نیست و درد آن لحظه‌ای و کاملا قابل تحمل است. با این حال اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که در مقابل درد حساس است بهتر است قبل از انجام میکرونیدلینگ از کرم‌های بی حس کننده استفاده کنید.

اگر در اثر چاقی یا لاغری روی پوست شما ترک‌هایی ایجاد شده است بهترین روش برای از بین بردن این ترک‌ها انجام عمل میکرونیدلینگ است.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که برای اینکه از انجام میکرونیدلینگ نتیجه مطلوب بگیریم به چند جلسه درمان نیاز داریم؟ باید بدانید که جواب دقیقی برای این سوال وجود ندارد و تعداد جلسات به مشکل پوستی و پاسخ پوست شما بستگی دارد اما به طور کلی اکثر افراد بین ۴ تا ۶ جلسه نتیجه مطلوب خود را دریافت کرده‌اند.

قبل از انجام میکرونیدلینگ باید با دستگاه‌های مختلف آشنا باشید و بدانید که دستگاه مناسب برای شما چه دستگاهی است. پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع دستگاه‌های میکرونیدلینگ:

دستگاه میکرونیدلینگ a1w

IMG 20211129 105435

یکی از دستگاه‌های میکرونیدلینگ پرطرفدار موجود در بازار دستگاه میکرونیدلینگ a1w از برند دکترپن می‌باشد. از این دستگاه به عنوان دستگاه میکرونیدلینگ خانگی نیز اسم برده می‌شود با این حال در بسیاری از سالن‌ها نیز از آن استفاده میشود .

این دستگاه سوزن‌های مخصوصی دارد که به وفور در بازار موجود است و قیمت مناسبی دارد. همچنین شارژی بودن این دستگاه هم مورد توجه عموم قرار گرفته است. شما می‌توانید دستگاه میکرونیدلینگ از استار بیوتی تهیه کنید.

این دستگاه دارای سرعت ۸۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ هزار در دقیقه می‌باشد و سوزن آن می‌تواند تا عمق ۰٫۲ میلی متر تا ۳ میلیمتر در پوست نفوذ کند. استفاده از این دستگاه همراه با کوکتل‌های معروف مانند کلاریس و ادریلان می‌تواند نتیجه کار را تا سه برابر بهتر و رضایت‌بخش‌تر کند.

زمان استفاده از این دستگاه می‌توانید سرعت مورد نظر خود را تنظیم کنید و بدون نگرانی شروع به کار کنید.

دستگاه میکرونیدلینگ a6

IMG 20211129 105505

از این دستگاه به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های میکرونیدلینگ از برند دکترپن یاد می‌شود. این دستگاه به صورت شارژی است اما در زمان اتصال به برق نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

استفاده از این دستگاه یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن جای جوش یا آکنه و ترک‌های حاملگی است.

سوزن‌های این دستگاه دقیقا شبیه سوزن‌های دستگاه a1w است و به وفور یافت می‌شود. این سوزن‌ها مدل‌های مختلفی دارند و بر اساس تعداد سوزن‌های موجود در آن طبقه‌بندی می‌شوند. هرچه تعداد سوزن‌های آن کمتر باشد عمق نفوذ سوزن‌ها بیشتر می‌شود. باید بدانید که برند دکترپن محصولاتی ساخت هنگ کنگ هستند. دستگاه میکرونیدلینگ a6 بدون صدا و لرزش است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

سرعت این دستگاه در ۵ مرحله تنظیم می‌شود و می‌تواند به عمق ۰٫۲۵ تا ۲٫۵ میلیمتر در پوست نفوذ کند. همچنین سرعت این دستگاه بین ۸۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ قابل تنظیم است.

این دستگاه میکرونیدلینگ سالنی را می‌توانید از فروشگاه آنلاین استار بیوتی با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.

دستگاه میکرونیدلینگ a1c

دستگاه میکرونیدلینگ a1c یکی دیگر از دستگاه‌های معروف از برند دکترپن است. این دستگاه با برق مستقیم کار می‌کند و باتری قابل شارژ ندارد. سوزن این دستگاه نیز به وفور یافت می‌شود اما به دلیل قدرت کمتر و کار با برق مستقیم کمتر مورد توجه عموم قرار گرفته است.

دستگاه میکرونیدلینگ a7

IMG 20211129 105603

این دستگاه یکی از پرقدرت‌ترین دستگاه‌های دکترپن است. دستگاه میکرونیدلینگ a7 با برق مستقیم کار می‌کند. ضد آب بودن این دستگاه خاصیتی است که آن را نسبت به دستگاه‌های دیگر دکترپن متمایز می‌کند. سوزن‌های این دستگاه مشکی درپوش‌دار است و به علت جنس خاص آن کمی گران‌تر از دیگر دستگاه‌های دکترپن است. استفاده از این دستگاه‌ها در کلینیک‌های زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرعت موتور آن بالای ۲۰۰۰ RPM است. زمان درمان استفاده از میکرونیدلینگ A7 کوتاه‌تر است و کار با این دستگاه بدون درد است. استفاده از سرم‌های مناسب در هنگام کار با این دستگاه بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد. می‌توانیم به شما استفاده از سرم کره‌ای اودریلان و یا برند آلمانی کلاریس را پیشنهاد بدهیم. دستگاه میکرونیدلینگ سالنی در استار بیوتی موجود و قابل خرید می‌باشد.

درمارولر

دستگاه میکرونیدلینگ دستی درمارولر یکی از دستگاه‌های خانگی برند دی آر اس است. بر روی سری این دستگاه غلطکی وجود دارد که بر روی غلطک آن سوزن‌های ریزی تعبیه شده است. با غلتاندن درمارولر روی پوست سوراخ‌های ریزی روی پوست به وجود می‌آید که باعث تحریک کلاژن و جوانسازی پوست می‌شود. درمارولر هم در اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارد که هرکدام تا عمق خاصی در پوست نفوذ می‌کنند. می‌توانید این دستگاه را با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین استار بیوتی تهیه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.