خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۶۲۵۴

سهم برندها از بازار کفش ورزشی

کدوم کتونی‌ها رو بیشتر می‌پوشند؟

کدوم کتونی‌ها رو بیشتر می‌پوشند؟

شرکت نایکی آمریکا ۴۷.۳ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و پس از آن آدیداس آلمانی ۲۳.۸ درصد دومین برند پرفروش کتونی است. نیوبالانس نیز با ۲۲.۶ درصد سومین شرکتی است که کفش‌های ورزشی‌اش پرفروش است.

نایکی، آدیداس و نیوبالانس سه برند پرفروش بازار کفش ورزشی یا کتونی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کفش ورزشی یا کتونی این روزها دیگر کالای مخصوص رقابت‌ها و رویدادهای ورزشی نیست، بلکه به دلیل راحتی به طور روزمره استفاده می‌شود.

تولیدکننده‌های لباس‌های ورزشی نیز در بازار کفش ورزشی با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت نایکی آمریکا ۴۷.۳ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و پس از آن آدیداس آلمانی ۲۳.۸ درصد دومین برند پرفروش کتونی است. نیوبالانس نیز با ۲۲.۶ درصد سومین شرکتی است که کفش‌های ورزشی‌اش پرفروش است.

این آمار از یک نظرسنجی استخراج شده و در این نظرسنجی برخی شرکت‌کنندگان دارای کتونی‌هایی از برندهای مختلف بوده‌اند و میزان فروش هر برند از ۱۰۰ درصد محاسبه شده است.

kafsh2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یاسان

    پس برند salomon چی؟؟؟؟؟

  • Maziar

    پوزش ميخوام ” ريــــباك ” برند نيست نه؟ ببخشيد مزاحم شدم و اخبار كذب دادم

  • هومن

    خیلی از اطرافیان من ریبوک دارند من خودم کفش نایک دارم اما بخش جامعه آماری که من می بینم اکثر ربوک رو بخاطر سبکی و راحتیش ترجیح می دند … شما انگار امار رو از جای اشتباهی گرفتی :))))))))) بیا برو از 4 تا سایت معتبر بگیر ببین چندتا از کدوم کفش میفروشند از کوچه خیابون

  • حسام

    ببخشید،
    ریباک،ساکونی،سالمون،نورتفیس،کلمبیا
    اینا چرا نیستن؟