کد مطلب: ۵۶۷۳۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تخت خالی نیست، بیمارستان‌ها را نگردید! / «صد رحمت به دلالان سیمان و مسکن!»

تخت خالی نیست، بیمارستان‌ها را نگردید! / «صد رحمت به دلالان سیمان و مسکن!»

وضعیت تهران همچنان قرمز است و تعداد مبتلایان و فوتی‌ها رو افزایش. رئیس اورژانس تهران با اشاره به پر شدن بیمارستان‌های پایتخت گفته: «در هیچ کجای تهران تخت خالی نیست. بهتر است در بیمارستان‌ها دنبال تخت خالی نگردید.»

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند هفته‌ای می‌شود که تهران در وضعیت قرمز است. روز سه‌شنبه هم محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفته فوتی‌های کرونا بیش از مرز ۱۵۰ نفر هم عبور کرده. وضعیتی که نشان از بحرانی بودن وضعیت کرونا در پایتخت می‌دهد.

حالا پیمان صابری، رئیس اورژانس تهران با اشاره به پر شدن بیمارستان‌های پایتخت گفته: «در هیچ کجای تهران تخت خالی نیست. بهتر است در بیمارستان‌ها دنبال تخت خالی نگردید.»

از سوی دیگر علیرضا ناجی، عضو ستاد مقابله با کرونا نیز روز دوشنبه گفت: «در روزهای آینده باتوجه به چیزهایی که می‌بینیم احتمالا تعداد کشته‌شدگان افزایش یابد.»

هفته گذشته نیز تجارت‌نیوز در گزارشی میدانی از کمبود تخت خالی در بیمارستان‌های تهران نوشت. بر اساس این گزارش بیماران مبتلا به کرونا ساعت‌ها در صف می‌ماندند تا نوبت پذیرش آنها شود.

اپراتور سامانه ۶۰۷۰ که برای بیماران کرونایی در تهران جایابی می‌کند هم گفته بود: سراسر تهران را بگردید یک تخت خالی پیدا نمی‌شود.»

در ادامه این گزارش آمده که مسئول پذیرش یکی از بیمارستان‌ها به همراه بیمار گفته در ازای پرداخت ۳۰ میلیون تومان تخت خالی برای پیدا می‌کنم! در ادامه نظر برخی از کاربران را نسبت به این موضوع می‌خوانید:

بهت کشورها از مدیریت کرونایی ما!

«چرا همه بیمارستان‌های خصوصی پذیرش بیماران کرونایی را ندارند؟ چرا به این بیمارستان‌ها در این وضعیت بحرانی ابلاغ نمی‌شود؟ زمان جنگ تمام بیمارستان‌های خصوصی، مجروحان جنگی را بستری می‌کردند.»

«با برگزاری کنکور ارشد آمار بالاتر هم میره. دیگه نگران تخت خالی و… هم نباشید. تحسین برانگیزه!»

«همه کشورها دارند ماسک خود را بر می‌دارند. ما هنوز واکسینه نشدیم و روزی ۲۵۰ نفر دارند می‌میرند.»

«با برگزاری آزمون‌های ارشد دیگه بیماران باید روی زمین دراز بکشند.»

«وزیر بهداشت که هر جا پا می‌گذارد، می‌گوید کلی تخت خالی هست. همه هم دروغ می‌گویند که تخت خالی نیست!»

«کشورهای دنیا از مدیریت ما در بهت و حیرت هستند!»

«اشتغال‌زایی و تولید سود خالص به این می‌گویند!»

«دلالی در همه کارها نفوذ پیدا کرده. کل ایران شده دلالی.»

«پذیرش در بیمارستان‌های خوب تهران از مهاجرت به امریکا سخت‌تر است. باید آشنا داشته باشی یا زیر میزی بدهید!»

«صد رحمت به بساز و بفروش‌ها و مشاوران املاک! باز آنها دلالی سیمان و آهن را می‌کنند نه دلالی جان آدم‌ها را!»

تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا براساس گفته‌های مسئولان مربوطه رو به افزایش است. در حال حاضر در پیک پنجم کرونا هستیم و تاکنون مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۹۰ هزار و ۷۴ نفر رسیده. اما همچنان روند واکسیناسیون در کشور کند است و واردات واکسن هم کم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یکی از مسئولین این نظام آقای نمکی دستمال به دست آخه کسی تو این مملکت وجود نداره که این از کار بیکار کنه ای اگه یه آدم بیسواد رو جای این آدم گذاشته بودن وضع از این بهتر بود بابا می‌خواین بهش سمت بدین ببریدش تو یه بیمارستان بگید آمپول بزن آخه چقدر بی تدبیری آقای نمکی چی توش که حاضر نیستی استعفا بدی و با جان مردم بازی می‌کنی بعد میگی هر جا من میرم پانصد تا تخت خالی هست یا هر روز واکسن از یکجات میار بیرون خجالت بکش متاسفم برای نماینده های مجلس بجای صیانت از اینترنت این و امثال اینا رو باید استیضاح کنید البته بعد خوده نماینده ها هم مشگل دارن

  • ناشناس

    آقایون فقط بلدند از آمریکا عیب جویی کنند.در هیچ جای جهان با جان مردمشان این گونه بازی و معامله نمی کنند.

  • ناشناس

    مدیریت نمکی‌وار به این می‌گن.

  • ناشناس

    سلام چرا عبور وسایل نقلیه شخصی رو ممنوع کردن اونوقت ملت با وسایل نقلیه عمومی پدر مسافرت رو درآوردن

    • ناشناس

      دقیقا خیلی مضحکه شبیه جوکه واقعا