کد مطلب: ۲۳۳۸۵۹

با معرفی بیمه بازار، درآمد کسب کنید

با معرفی بیمه بازار، درآمد کسب کنید

بیمه بازار، نخستین سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه، این امکان را فراهم نموده که با معرفی بیمه بازار به دوستان خود، هم به آن ها اعتبار خرید هدیه بدهید و هم خود درآمد بیشتری کسب کنید.

با برنامه معرفی کاربران بیمه بازار، دوستان خود را معرفی کنید و درآمد بیشتر کسب کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیمه بازار، نخستین سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه، این امکان را فراهم نموده که با معرفی بیمه بازار به دوستان خود، هم به آن ها اعتبار خرید هدیه بدهید و هم خود درآمد بیشتری کسب کنید!

کسب درآمد نقد از بیمه‌بازار

شما می‌توانید با دعوت از دوستان‌تان به خرید بیمه ثالث ، به آن‌ها 25 هزار تومان اعتبار هدیه بدهید، تا بتوانند بیمه‌شان را ارزان‌تر خریداری کنند و بیمه بازار هم 20 هزار تومان اعتبار به حساب‌تان واریز می‌کند که این درآمد در هر زمان که بخواهید قابل نقد شدن است.

معرفی کنید، درآمد کسب کنید

به‌سادگی و فقط با ارسال "لینک دعوت از دوستان" در پروفایل‌تان به کسانی که برای اولین بار از بیمه بازار خرید می کنند، درآمد کسب کنید. به ازای ثبت خریدِ بیمه ثالث هر یک از دوستان‌تان، 20 هزار تومان درآمد به حساب‌تان اضافه می‌شود که به‌راحتی می‌توانید آن را نقد و استفاده کنید. هم‌چنین تمام کسانی که شما برای‌شان لینک دعوت می‌فرستید، برای خرید بیمه ثالث از سایت بیمه‌بازار 25 هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می‌کنند.

شاید برایتان سؤال باشد که خرید بیمه ثالث فقط سالی یک‌بار است و تا خرید دوستان‌تان زمان زیادی باقیست، باید بگوییم که کافیست دوستان‌تان، یادآور اتمام بیمه ثالث خود را در سایت بیمه‌بازار ثبت کنند، تا هم اعتبار هدیه و هم درآمد شما درحساب ها ذخیره شود و در هر زمان که خرید انجام شود، درآمد قابل نقد شدن خواهد بود.

چطور لینک معرفی را دریافت کنم؟

برای دریافت لینک معرفی خود، وارد صفحه معرفی به دوستان شوید.

پس از ثبت نام در سایت بیمه بازار، با وارد شدن در حساب کاربری خود و بخش معرفی و کسب درآمد"، می توانید لینک یکتای خود را دریافت کنید و با ارسال آن از طریق شبکه های اجتماعی برای دوستان‌ و آشنایان تان، کسب درآمد بیمه‌بازاری را شروع کنید. همین حالا شروع کنید و درآمد خوبی کسب کنید.

شما همچنین می‌توانید با ورود به بخش‌های مختلف پروفایل‌تان میزان یادآورهای ثبت‌شده و همچنین میزان درآمد قابل‌برداشت‌تان را مشاهده کنید و برای دریافت درآمدتان درخواست دهید.

برای نقد کردن درآمد کافیست با واردکردن شماره‌حساب شبا در کمتر از 5 روز کاری درآمدتان را کنید.

بیمه‌بازار که اولین سامانه مقایسه و خرید انواع بیمه شخص ثالث ، بدنه، آتش سوزی، زلزله و عمر است که امکان کسب درآمد بیشتر برای شما را فراهم کرده است. پس این فرصت طلایی برای داشتن درآمدی بیشتر را از دست ندهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.