کد مطلب: ۱۸۰۷۷۰

جمع آوری معتادان پرخطر در پایتخت؛

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای مرحله جدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به طرح جمع آوری معتادان پرخطر گفت: مرحله جدید عملیات مبارزه با قاچاقچیان عمده، خرده و معتادان متجاهر در تهران بزرگ از ۴۸ ساعت گذشته آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سردار حسین رحیمی افزود: در این مرحله بیش از هزار نفر از معتادان متجاهر در نقاط آلوده تهران به ویژه شوش، مولوی و هرندی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در این عملیات ۳۳۵ خرده فروش هم دستگیر شدند و از این تعداد ۱۷۰ کیلو انواع مواد مخدر به دست آمد.

وی تصریح کرد: ما در این مرحله یک عملیات همه جانبه‌ای را علیه قاچاقچیان داشتیم و در ۱۵ مرحله عملیات که در ۱۰ روز گذشته صورت گرفت نیز ۸ باند عمده مواد مخدر که انواع مواد مخدر را از استان‌های جنوبی و شرقی به سمت تهران ترانزیت می‌کردند، کشف و خنثی کردیم.

سردار رحیمی تاکید کرد: در این ۱۵ عملیات، ۲ هزار و ۱۰۰ کیلو مواد مخدر به دست آمد و ۳۳ نفر از قاچاقچیان عمده هم دستگیر شدند.

وی افزود: عملیات مبارزه با مواد مخدر به صورت هماهنگ ادامه پیدا خواهد کرد و پلیس بی وقفه برای سلامت خانواده‌ها و جامعه این ماموریت را ادامه می‌دهد.

سردار رحیمی توضیح داد: امروز هزار نفر از معتادان دستگیر شده به مرکز فشافویه اعزام می‌شوند تا مورد بهبود قرار گیرند، ضمن اینکه موادفروشان نیز به مراکز قضائی تحویل می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وظیفه ما جمع‌آوری و دستگیری معتادان است. بر اساس وظیفه محله‌ها را از حضور آنها پاکسازی می‌کنیم و برای بازپروری، تحویل دستگاه‌های دیگر می‌دهیم.

وی گفت: ما از دستگیری معتادان خسته نمی‌شویم و آنقدر این عملیات را ادامه می دهیم تا به وضع پایدار برسیم.

سردار رحیمی افزود: امیدوارم مسئولان برای معتادان متجاهر که از خانواده رانده شده‌اند و جایی برای پذیرش ندارند و بسیاری از آنها بیماری‌های مسری و خطرناک دارند، فکر اساسی کنند. اعتقاد ما این است که اینها شهروندهای ما هستند و باید برای آنها فکری اساسی شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.