کد مطلب: ۶۷۱۰۸۸

کشف ۵۰ هزار تن گندم احتکارشده در ‌کارخانه‌‌ تولید آرد

کشف ۵۰ هزار تن گندم احتکارشده در ‌کارخانه‌‌ تولید آرد

۵۰هزار تن گندم دولتی احتکارشده در یکی از کارخانه‌های تولید آرد حومه اصفهان کشف و ضبط شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و بازرسان جهاد کشاورزی ۵۰هزار تن گندم دولتی احتکارشده را در یکی از کارخانه‌های تولید آرد حومه اصفهان کشف و ضبط کردند.

تسنیم نوشت، ابراهیم عباسی بازرس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در این خصوص اظهار داشت: صاحب این کارخانه سهمیه گندم دولتی را دریافت کرده بود تا به آرد یارانه‌ای تبدیل و به نانوایی‌ها عرضه کند.

وی با بیان اینکه صاحب این کارخانه موجودی گندم دولتی دریافت‌شده را صفر اعلام کرده بود، ادامه داد: وی مدعی شده بود این گندم‌ها را از بازار آزاد تهیه کرده است، اما هیچ سندی مبنی بر خرید از بازار آزاد ارائه نداد.

بازرس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه گندم‌های دولتی در یک سوله به‌ارتفاع ۱۵ متر و عرض ۴۵ و طول ۵۰ متر و یک مخزن در عمق ۱۶متری زمین احتکار شده بود، گفت: میزان این تخلف ۵۵۵ میلیارد تومان اعلام شده است و پرونده به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

احتکار , احتکار , احتکار , احتکار ,

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    احتکار اختلاس فقط همین

  • ناشناس

    تاحالا می گفتین نانوایان آرد قاچاق می فروشن به علت اقلام مصرفی مردم گران شده نانوا الان پیدا نکنی نان بپزی پول دار گندم خودرو ی لوازم منزل ابتکاری کنن ۲تومان نان نانوا را متهم می کنید یه آدامس ۱۰تومان