کد مطلب: ۵۲۲۳۳۱

روحانی خطاب به منتقدان:

کشور به خوبی اداره شده است / واقعیت‌ها را تحریف نکنید

کشور به خوبی اداره شده است / واقعیت‌ها را تحریف نکنید

رئیس‌جمهور با بیان اینکه کشور تاکنون به خوبی اداره شده است، گفت: روایت واقعیت‌های کشور را هیچ‌کس تحریف نکند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(سه‌شنبه) در شصتمین اجلاس مجمع عمومی بانک مرکزی اظهار کرد: کشور تاکنون به خوبی اداره شده است و روایت واقعیت های کشور را هیچ‌کس تحریف نکند.

وی گفت: می دانیم که شرایط کشور ما باید به دو دوره تقسیم می‌کنیم؛ آنچه قبل از سال ۹۷ بود که شرایط کشور ما نسبتا عادی توام با فشار بود و ما توانسته بودیم تا حدودی از تحریم عبور کنیم. سال‌های ۹۴ تا پایان ۹۶ در رشد اقتصادی، تورم و اشتغال واقعا آمار و ارقام افتخار آمیز است و تورم ما ۱۰.۲ درصد بود و در سال ۹۶ تورم ما تک رقمی بود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از فارس و مهر بخوانید؛

* اما این یک واقعیت است که ما وارد یک جنگ اقتصادی شدیم و یک آدمی که به هیچ چیز متکی نبود به کاخ سفید آمد و از یک توافق ۷ جانبه خارج شد و ایران را در حصر قرار داد.

* وقتی می‌گوییم در سال‌های قبل ۴۵ میلیارد واردات کالا داریم یک مرتبه می شود ۳۵ میلیارد، معلوم است فشار می‌آورد. در این شرایط می‌بینید اقتصاد سر پاست. این افتتاح‌های پنجشنبه‌ها پرچمی بود که به دنیا می‌گفت آمریکا شکست خورده است. سیستان و بلوچستانی که محروم بود ببینید لوله گاز وارد این استان شد. در این دولت بود که گاز وارد سیستان و بلوچستان شد قبل از آن گاز نداشتند.

* ما در شرایط تحریم این کار را کردیم و به دشمن گفتیم راه را اشتباه می‌روی و مردم هم در مشقت رفتند. البته مدیریت در زمان جنگ پیچیده است.

ادامه دارد …

منبع: خبر آنلاین

اخبار اقتصادی بیشتر را از کانال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعیدsاشا

    از شما رئیس جمهور محترم بابات زحماتی که کشیدید تشکر میکنم!
    بابا واقعا دیگه چه رویی دارید 🙂

  • محمد

    یعنی مدریت شما خنده دار ترین مدریت در سطوح جهانی هست برای هرچیز صف ایجاد کرده اید خوشحالم هستید همه مملکت هم شده رانت خواری شما دیگر خیلی پر رو هستی ?

  • ناشناس

    سلام. حقوقی بازنشستگان کشوری رو چرا نمیدن دو روز دیگه عیده?

  • ناشناس

    اینجانب به نیابت از حسن روحانی به خاطر فشارها و سختی هایی که در این ۸ سال بر ملت تحمیل شد عذرخواهی می کنم علت تمام مشکلات چند چیز بود: ترامپ و تحریم، جناح مقابل، تاب آوری ضعیف مردم و نداشتن رسانه برای تبلیغ فعالیتهای دولت
    پس از چهار سال دوباره برمی گردم و چنان رونق اقتصادی ….

  • ناشناس

    ای هوار حقوق بازنشستگان کشوری رو بدین. هم کم میدن هم دیر میدن. دو روز دیگه مثلن عیده ?????

  • اسماعیل

    …با میمنت

  • ناشناس

    خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی !؟

  • ناشناس

    خداوکیلی خجالت نمیکشی تو به این وضع مملکت میگی اداره کردن ، بخدا اگه خود مردم اداره می کردن وضعمون خیلی بهتر از این بود جون هرکی دوست داری با تموم افرادت (معاون و مشاور و وزیر و…) این چند ماه مونده رو برین و بزارین به حال خودمون باشیم