کد مطلب: ۵۸۰۹۲۸

وزیر بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا:

کشور در حال عبور از پیک پنجم کروناست

کشور در حال عبور از پیک پنجم کروناست

وزیر بهداشت گفت: با تلاش و فداکاری کادر پزشکی و پیگیری مسئولان در زمینه تهیه واکسن داخلی و خارجی، کشور در حال عبور از پیک پنجم کروناست.

هشتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز (شنبه) به ریاست مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد مخبر در این جلسه پس از استماع گزارش دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص کاهش موارد ابتلا به کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سراسری، از تلاش‌های انجام شده در زمینه تهیه و تامین واکسن و نیزافزایش تولید داخلی قدردانی و اظهار امیدواری کرد؛‌ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی وانجام واکسیناسیون شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور باشیم.

در این جلسه بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فرایند تامین اعتبار برای تهیه واکسن، گفت: بخش زیادی از این روند در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی افزود: با تلاش و فداکاری کادر پزشکی و پیگیری مسئولان در زمینه تهیه واکسن داخلی و خارجی، کشور در حال عبور از پیک پنجم کروناست.

رییسی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا نیزدر گزارشی به رکوردشکنی‌های پی‌درپی درانجام واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میزان ابتلا به کرونا درسراسر کشور شیب نزولی گرفته و امیدواریم در روزهای آینده شاهد کاهش تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور باشیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی استان‌ها و شهرهای کشور، اظهار داشت: در حال حاضر تنها ۵۷ شهر کشور در شرایط قرمز قرار دارد و از هفته گذشته تا به الان ۱۲ شهر به رنگ آبی درآمده است.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرانی

    کشور در حال عبور از پیک پنجم نیست بلکه پیک پنجم در حال عبور از کشور است