کد مطلب: ۲۷۱۲۲۳

کلیات بسته پیشنهادی سازمان برنامه برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کنونی بررسی شد

کلیات بسته پیشنهادی سازمان برنامه برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کنونی بررسی شد

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیات بسته پیشنهادی سازمان برنامه برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کنونی در نشست این کمیسیون خبر داد.

هادی قوامی با اشاره به نشست کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه گزارش‌هایی درباره شرایط جدید اقتصادی و سناریوهایی که برای برون رفت از شرایط کنونی و همراستایی بین مجلس و دولت لازم است، ارائه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه بسته پیشنهادی برای برون رفت از شرایط اقتصادی ارائه کرد و قرار شد کمیسیون موضوع را بررسی کند و در صورت نیاز قانون بودجه سال 97 اصلاح شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: اگر به این نتیجه برسیم که قانون بودجه اصلاح شود لازم است دولت لایحه اصلاحیه ارسال کند در غیر اینصورت کمیسیون به دولت برای عبور از بحران های اقتصادی کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: بسته پشنهادی سازمان برنامه و بودجه تنها در خصوص قانون بودجه است و در خصوص تغییر یا اصلاح قانون برنامه ششم توسعه صحبتی به میان نیامده است.

همچنین محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اظهارداشت: در این جلسه، با اصلاح بند(ل) ماده 28 قانون (2) تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت؛ صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی نیز به این فهرست افزوده شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: جهت بازسازی معابر عمومی روستاها حاصل از تخریب عملیات گازرسانی، مقرر شد از منابع در اختیار وزارت نفت موضوع تبصره 65، ده درصد به بنیاد مسکن اختصاص یابد.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.