کد مطلب: ۲۸۲۹۸۵

کمبود برخی انواع لاستیک‌ها در یزد

کمبود برخی انواع لاستیک‌ها در یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: در برخی سایزها و نوع لاستیک‌های پرمصرف کمبودهایی وجود دارد که مقرر شد پیگیری‌های لازم توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت برای افزایش سهمیه و پاسخ مناسب به نیاز بازار صورت گیرد.

علی زینی‌وند در ستاد تنظیم بازار استان برخورد قانونی و سریع با ملتهب کنندگان بازار را در دستور کار قرار داد و توضیح داد:با توجه به تعدد نوع و قیمت لاستیک، عاملان توزیع و شیوه صدور حواله مشخص شده و به صورت همسو با تمام مجموعه‌های موثر در این عرصه بر این روند نیز نظارت می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ،زینی‌وند ادامه داد: کارگروهی در خصوص رصد و نظارت بر قیمت مواد خوراکی و مصرفی ضروری مردم و کمیته‌ای ویژه نیز در خصوص مدیریت بر عرضه لاستیک و لوازم یدکی، تشکیل و مشغول فعالیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: کمیته‌ای مستقر با همکاری اتحادیه، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و استانداری نیز تشکیل و در کمترین زمان نسبت به صدور حواله‌ها، توزیع لاستیک به ویژه لاستیک‌های پرمصرف و کمیاب تصمیماتی گرفته و اجرایی شود.

زینی‌وند تصریح کرد: در خصوص لبنیات، گوشت و برخی اقلام مصرفی همچون آهن آلات و محصولات وابسته به آن در ستاد مرکزی بازار کشور تصمیماتی گرفته شده و کمیته مبارزه با احتکار به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نیز برای اجرای جدی این برنامه ها تشکیل شده است. با توجه به شرایط موجود، نهایت توان خود را به کار می‌بریم تا با تقویت نظارت بر قیمت ها و برخورد قانونی و سریع با ملتهب کنندگان بازار در کنار مردم باشیم و بخشی از سختی‌هایی را که جامعه متحمل می‌شوند، کاهش دهیم.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.