کد مطلب: ۱۷۸۶۹۱

پس از دستگیری یک کلاهبردار فوتبالی؛

کمیته اخلاق: مراقب دام کلاهبرداران فوتبالی باشید

کمیته اخلاق: مراقب دام کلاهبرداران فوتبالی باشید

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای از خانواده‌ها خواست در صورت برخورد با افراد شیاد و کلاهبردار، اطلاعات خود را به کمیته اخلاق یا حراست فدراسیون فوتبال ارائه کنند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «از تلاش‌های نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در همکاری با کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در شناسایی اشخاص دلال و شبکه‌های فساد که با دام‌گستری برای خانواده‌ها و ورزش‌دوستان اقدام به کلاهبرداری در این زمینه می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.»

به گزارش تجارت‌نیوز ، این کمیته لازم می‌داند که به کلیه خانواده‌ها، والدین محترم، فوتبال‌دوستان و نوآموزان عزیز فوتبال اعلام کند که به منظور جذب و استخدام در تیم‌های فوتبال مراقب دام و توطئه اشخاص شیاد و کلاهبردار بوده و از پرداخت هرگونه وجه به این قیبل اشخاص خودداری کنند.

همچنین در صورت برخورد با این افراد، مراتب را به حراست فدراسیون فوتبال یا کمیته اخلاق گزارش دهند.

همچنین به کلیه مدیران عامل باشگاه‌ها،‌ مربیان، سرمربیان و دست‌اندرکاران باشگاه‌ها در همه سطوح نیز اعلام و تذکر داده می‌شود که از مراوده و ارتباط با اشخاص ناباب، دلال و واسطه‌های غیرقانونی که درصدد جذب و معرفی بازیکن از طرق غیرقانونی هستند، پرهیز و اجتناب کنند.

این کمیته به همراه سایر ارکان نظارتی فدراسیون کلیه نقل و انتقالات و رفتارهای‌ باشگاه‌ها، موسسات و مدارس فوتبال را تحت نظارت و کنترل دارد.»

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.