کد مطلب: ۶۸۳۸۳۲

رئیس کمیته حقوقی انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب شد

رئیس کمیته حقوقی انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب شد

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران طی حکمی امیر عباس زاده حصار را به عنوان رئیس کمیته حقوقی این انجمن منصوب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران طی حکمی امیر عباس زاده حصار را به عنوان رئیس کمیته حقوقی این انجمن منصوب کرد.

محمدهادی عسگری، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران طی حکمی امیر عباس زاده حصار را به عنوان رئیس کمیته حقوقی این انجمن منصوب و معرفی کرد.

در متن این حکم آمده است:« امید است با هماهنگی کامل انجمن از حداکثر توان خود در حوزه کسب و کار در پیشبرد امور مرتبط با مأموریت‌های انجمن موفق و مؤید باشید.

انجمن مدیریت کسب و کار ایران یک انجمن علمی و مرجع دانش مدیریت کسب‌وکار در ایران است که با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال ۱۳۷۵ مشغول فعالیت در حوزه‌های علمی مرتبط با کسب‌و‌کار است.»

لازم به توضیح است انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران یک انجمن علمی و مرجع دانش مدیریت کسب‌وکار در ایران بوده و با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال ۱۳۷۵ مشغول فعالیت در حوزه های علمی مرتبط با کسب و کار است.

در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۷۵، تاسیس انجمن مدیریت کسب‌و‌کار ایران مورد تایید کمیسیون انجمن‌های علمی ایران قرار گرفت. سپس، نخستین انتخابات هیات مدیره و بازرسان برگزار شد و فعالیت هیئت مدیره با تهیه اساسنامه و اقدام برای انجام مراحل قانونی ثبت انجمن نزد اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی استان تهران آغاز شد.

پس از آن، انجمن مدیریت کسب‌و‌کار ایران با شماره ثبت ۹۶۸۶ در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۷۶ نزد اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و فعالیت قانونی خود را تحت نظارت کمیسیون انجمن‌های علمی ایران (معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) آغاز کرد.

امیر عباس زاده حصار، مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری و از مشاوران برجسته حقوقی کشور است که به عنوان رئیس این کمیته تخصصی منصوب شده‌است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.