کد مطلب: ۵۰۱۲۴۶

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

گاز کارخانه سیمان تهران قطع شد / احتمال کمبود و افزایش قیمت سیمان

گاز کارخانه سیمان تهران قطع شد / احتمال کمبود و افزایش قیمت سیمان

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی می‌گوید: چنانچه قطع گاز کارخانه سیمان تهران تداوم داشته باشد از هفته آینده تولید سیمان کاهش می‌یابد و قیمت سیمان گران‌تر می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی از قطع گاز صنایع سیمان تهران خبر داد. به گفته اسماعیل کاظمی قهی، علت قطع گاز کارخانه سیمان تهران افت فشار گاز در استان تهران است.

براساس برنامه‌های توسعه‌ای کشور، متولیان شرکت ملی گاز طبق این برنامه باید هر سال یک درصد تولید گاز را افزایش دهند این در حالی است که به نظر می‌رسد تولید گاز از برنامه‌های بلندمدت عقب افتاده و مسئولان با هدف جلوگیری از افت فشار گاز خانگی، صنایع را قربانی می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی درباره تبعات تداوم قطع گاز کارخانه سیمان تهران به تجارت‌نیوز گفت: قطع گاز کارخانه سیمان و اختلال در تولید این صنف در حالی اتفاق افتاده است که در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی صنف مصالح ساختمانی در گروه یک قرار گرفت و در ایام تعطیلی واحدهای صنعتی، سیمان تولید و توزیع می‌کردند تا وضعیت صنعت ساخت و ساز بیشتر از این راکد نماند.

او ادامه می‎دهد: چنانچه قطع گاز کارخانه سیمان تهران تداوم داشته باشد از هفته آینده تولید سیمان کاهش می‌یابد و قیمت سیمان گران‌تر می‌شود که این موضوع تبعات زیادی را برای فعالان اقتصادی و مردم به همراه دارد.

کاظمی قهی اظهار کرد: سیستم کارخانه سیمان تهران به نوعی است که امکان استفاده از سوخت مازوت را ندارد. تعطیلی کارخانه سیمان تهران وضعیت بازار را برهم می‌زند و نابسامانی در بازار ایجاد می‌کند.

او در توصیه‌ای به مسئولان گفت: توصیه ما به مسئولان این است که در قطع گاز کارخانه سیمان تهران بازنگری کنند و اجازه دهند فعالیت سیمان تهران به حالت قبل بازگردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناجی سافت

    وقتش رسیده که خودت مدیر کسب و کارت باشی
    ناجی سافت ، تنها ارائه دهنده راهکارهای هوشمند بین المللی در ایران
    – طراحی وبسایت های هوشمند شخصی ، فروشگاهی
    – طراحی اپلیکیشن های پیشرو با قابلیت نصب برروی تمام سیستم های عامل
    (بدون تاثیرپذیری از تحریم)
    – ارائه راهکارهای فروش انلاین و دیجیتال مارکتینگ
    – اموزش زبان های برنامه نویسی به صورت پروژه محور
    در کنار شما هستیم