کد مطلب: ۵۲۶۲۳۵

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی:

گران فروشی بلیت هواپیما باز هم توسط سودجویان

گران فروشی بلیت هواپیما باز هم توسط سودجویان

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی گفت: در این روزها برخی از افراد اقدام به فروش بلیت در قالب بسته به مسافران می‌کنند که با آنها برخورد شدید خواهیم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی درباره رعایت نکردن نرخ مصوب فروش بلیت، رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و فروش بسته‎های مختلف به مسافران در روز‌های پس از اتمام تعطیلات به صورت اجباری همراه با بلیت گفت: سازمان هواپیمایی کشور در راستای وظایف ذاتی خود با هرگونه گران فروشی به هر نحو برخورد خواهد کرد و این موضوع از دید ناظران سازمان هواپیمایی کشوری مغفول نخواهد ماند.

خوشخو توضیح داد: متاسفانه در این حوزه برخی از شرکت‌ها با توجه به اتمام تعطیلات و به دلیل اینکه مسافران مجبور هستند بلیت برگشت تهیه کنند سوء استفاده‌هایی می‌کنند و بلیت را در قالب بسته‌هایی از جمله رفت و برگشت و یا اقامت در هتل به مسافران می‌فروشند که در این زمینه با هرگونه تخلفی برخورد خواهد شد.

خوشخو تاکید کرد: در ابتدای تعطیلات هم شاهد آن بودیم که مسیر‌های برگشت به تهران با قیمت‌های بسیار پایین عرضه و مسیر‌های رفت با سقف قیمتی به مسافران فروخته می‌شد، اما هم اکنون در این ایام شاهد آن هستیم که در برخی از مسیر‌ها از جمله کیش، قشم و یا مشهد بلیت در قالب بسته به مسافران فروخته می‌شود.

او تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشور با تمامی تخلفات از جمله فروش بلیت بالاتر از سقف تعیین شده در مسیر‌های پر تردد از جمله کیش، قشم و مشهد که مسافران مجبور به بازگشت از این شهر‌ها هستند برخورد خواهد کرد.

او بیان کرد: سازمان هواپیمایی با نرخ‌هایی که تعیین و تایید شده مشکلی ندارد، اما در برخی از موارد شاهد آن هستیم که شرکت‌های هواپیمایی و یا ایرلاین‌ها و سایت‌های فروش بلیت و برخی از سود جویان تخلفاتی را در رابطه با گران فروشی انجام می‌دهند به طوری که اقدام به فروش بلیت به صورت چارتری می‌کنند که در این زمینه در صورت داشتن مجوز، مجوز آن‌ها لغو و به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.