کد مطلب: ۱۱۱۲

گزارش خالی شدن حساب ۴۴۵ میلیون تومانی یک مشتری در بانک آینده !

حساب 445 میلیونی یک مشتری در یکی از شعب بانک آینده، در حالی توسط فردی با مدارک جعلی در تهران خالی شد، که بنا به اعلام رییس اداره نظارت این بانک، امکان بروز چنین مسئله‌ای در کلیه بانک ها وجود دارد. 20 اسفندماه فردی که 445 میلیون تومان در یکی از شعب بانک آینده در

حساب 445 میلیونی یک مشتری در یکی از شعب بانک آینده، در حالی توسط فردی با مدارک جعلی در تهران خالی شد، که بنا به اعلام رییس اداره نظارت این بانک، امکان بروز چنین مسئله‌ای در کلیه بانک ها وجود دارد.

20 اسفندماه فردی که 445 میلیون تومان در یکی از شعب بانک آینده در ایلام سپرده گذاری کرده بود برای دریافت پول خود به بانک مراجعه کرد اما با این پاسخ از سوی متصدیان بانک روبه رو شد که این مبلغ در تهران از حساب برداشت شده است.

بنا به این گزارش بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته صاحب حساب متوجه شد که فردی با دفترچه و کارت ملی جعلی با برداشت مبلغ 350 میلیون تومان از شعبه های درختی و95 میلیون تومان از شعبه ملاصدرا حساب را خالی کرده و این مبالغ را به حساب فرد دیگری واریز کرده است.

جاعل مورد نظر در اقدامی در شعبه مرزداران شماره تلفن همراه صاحب حساب را نیز تغییر داده تا وی متوجه برداشت از حسابش نشود.

در این راستا ابراهیم یزدی،رییس اداره نظارت بانک آینده با بیان این‌که پرونده این فرد در مراجع قضایی در حال پیگیری است،اظهار کرد: مراحل لازم برای پیگیری این پرونده در حال انجام است و فیلم جاعل به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه کارمندان بانک آینده در این زمینه کوتاهی نکرده اند و مدارک جاعل را برای ارائه خدمات بانکی دریافت کرده بودند، گفت:امکان بروز چنین مسئله ای در کلیه بانک ها وجود دارد و ممکن است این اقدام توسط یکی از آشنایان صاحب حساب که از دارایی وی اطلاع داشته انجام شده باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.