کد مطلب: ۴۶۳۸۱۹

رشد ۶۰ هزار واحدی بورس در معاملات امروز / شاخص کل رکورد جدیدی را ثبت کرد

رشد ۶۰ هزار واحدی بورس در معاملات امروز / شاخص کل رکورد جدیدی را ثبت کرد

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی نزدیک به ۶۰ هزار واحد (۳٫۲ درصد) به قله یک میلیون و ۹۲۴ هزار واحدی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۵۹ هزار و ۷۷۰ واحدی ضمن ورود به کانال یک میلیون و ۹۲۴ هزار واحدی (۳٫۲ درصدی) رکوردی تاریخی را به ثبت رساند. این در حالی بود که شاخص کل‌ هم‌وزن نیز با رشدی ۲٫۲ درصدی مواجه شد.

1 1 23

در جریان معاملات امروز بورس که با سبزپوشی اکثر گروه‌های صنعتی مواجه بود بیش از یک میلیون و ۹۸۶ معامله انجام شد که طی آن ۸ میلیارد و ۵۱۹ سهم با ارزشی بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد ریال داد و ستد شدند. بیشترین تاثیر مثبت را در این رشد ۳٫۲ درصدی نمادهایی چون شپنا، فولاد و فارس به ثبت رساندند. نماد شپنا امروز با رشد قیمت نزدیک ۲۰ درصد بازگشایی شد.

1 2 19

در جریان معاملات امروز همچنین سه نماد فولاد، شپنا و خودرو بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند. البته نمادهای شپنا و خودرو امروز زمان کمی برای انجام معاملات داشتند. نماد خودرو به دلیل افشای اطلاعات الف در خصوص افزایش قیمت محصولات خود متوقف شد.

2 1 10

در جریان معاملات امروز گروه فلزات اساسی مجددا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و پس از آن نیز گروه مواد شیمیایی و خودرویی نیز بالای ۲۰ هزار میلیارد ریال معامله شدند. ورود گروه سرمایه‌گذاری به جای بانکی‌ها به جمع صنایع برتر از دیگر تحولات امروز بازار سهام بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.