کد مطلب: ۱۳۵۲۸۵

گشایش دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فلزی

گشایش دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فلزی

دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و صنایع فلزکاری تهران موسوم به AMBIran2017 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مشارکت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اشتوتگارت آلمان (مسه اشتوتگارت) و نیز بیش از 200 شرکت از 20 کشور صنعتی جهان روز سه‌شنبه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، دومین نمایشگاه ماشین‌ابزار و تجهیزات فلزکاری ایران AMB Iran 2017 با حضور 70 شرکت معتبر آلمانی در قالب پاویون رسمی مورد حمایت وزارت اقتصاد دولت فدرال آلمان به همراه بیش از 130 شرکت دیگر از 20 کشور جهان، زمینه مساعد را برای مذاکرات تجاری سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه بهبود و ارتقای صنایع ایران و انتقال فناوری روز فراهم آورده است.

برگزارکنندگان MBIran2017، شرکت مسه اشتوتگارت و اتحادیه تولیدکنندگان ماشین‌ابزار امیدوارند که با تداوم این نمایشگاه شاهد افزایش سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی، انتقال فناوری روز جهان و ارتقای سطح تولیدات صنایع ایران باشند.

این نمایشگاه به عنوان مهم‌ترین رخداد صنعتی در دوران پساتحریم تلقی می‌شود و برگزارکنندگان آن بر این باورند که به زودی ایران به عنوان قطب منطقه‌ای این صنعت در خاورمیانه و آسیا شناخته خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌ابزار و صنایع فلزکاری AMBIran2017 در روزهای دوم تا پنجم خردادماه همه روزه از ساعت 10 تا 17 پذیرای علاقه‌مندان و متخصصان امر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.