کد مطلب: ۷۹۹۲۴۳

گفتگوی تلفنی رئیسی با نخست وزیر بنگلادش

گفتگوی تلفنی رئیسی با نخست وزیر بنگلادش

رئیس جمهور در گفت‌وگو با نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشورهای اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اقدامات ددمنشانه این رژیم در مسجد الاقصی و علیه روزه‌داران فلسطینی را مهم و ضروری عنوان کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ حَصینه، نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشورهای اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اقدامات ددمنشانه این رژیم در مسجد الاقصی و علیه روزه‌داران فلسطینی را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

رئیسی در ادامه با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به دولت و ملت مسلمان بنگلادش، محور سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را بر پایه توسعه و تقویت روابط با کشورهای جهان به خصوص کشورهای اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد روابط خوب ایران و بنگلادش بویژه در حوزه همکاری‌های همه جانبه اقتصادی و تجاری بیش از پیش توسعه یابد.

شیخ حَصینه، نخست وزیر بنگلادش نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت شدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه روزه‌داران فلسطینی تاکید کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی موضع ثابت دولت و ملت بنگلادش است. نخست وزیر بنگلادش با اشاره به اهمیت توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران، بر تقویت این روابط به ویژه در حوزه تجاری و اقتصادی و همکاری‌های منطقه‌ای برای رسیدن به سطح مطلوب تاکید کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.