کد مطلب: ۸۱۹۲۷۱

گواهی تمکن مالی رونمایی شد

گواهی تمکن مالی رونمایی شد

با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در غرفه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی (سمات) در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور از گواهی تمکن مالی رونمایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این امکان در راستای تسریع، تسهیل و بهبود شیوه خدمت‌رسانی به سهامداران به منظور استطاعت مالی و ارائه روادید و اجازه اقامت مورد استفاده قرار می‌گیرد. عمده خدمات گیرنده‌ها کارفرمایان بین‌المللی و سفارتخانه‌ها هستند.

در این فرآیند، شخص با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و میز خدمت الکترونیک می‌تواند درخواست خود را مبنی بر دریافت گزارش صورت وضعیت دارایی به زبان انگلیسی، ارائه و نسخه الکترونیکی گواهی خود را دریافت نماید.

با توجه به آنکه گواهی صادر شده فاقد مهر است، مرجع دریافت‌کننده گواهی می‌بایست به وب‌سایت انگلیسی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به آدرس https://en.csdiran.ir مراجعه نموده و در صفحه اصلی وبسایت، گزینه E-Certificate را انتخاب نماید.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور سه شنبه با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی ، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

منبع: سنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.