کد مطلب: ۶۵۳۱۴۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر فوری/ یارانه نقدی جدید قابل برداشت نیست؟

خبر فوری/ یارانه نقدی جدید قابل برداشت نیست؟

یارانه نقدی جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. دهک‌های اول تا سوم هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم هر نفر ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت کردند. اما نکته مهم این است که یارانه جدید قابل برداشت نیست. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از ارسال پیامک واریز یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار،‌پیامک دومی ارسال شد که تاکید کرده «بر اساس ابلاغ بانک مرکزی، امکان برداشت این واریزی تا زمان اعلام این بانک وجود ندارد.

بر این اساس می‌توان گفت مبلغ یارانه نقدی علی‌رغم واریز به حساب مشمولان، هنوز قابل برداشت نیست و مشخص نیست که چه زمان این یارانه قابل برداشت است.

Screen Shot 1401 02 19 at 23.55.21

یارانه نقدی چه زمان قابل برداشت است؟

ابراهیم رئیسی زمان دقیقی برای واریز یارانه جدید اعلام نکرد و تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که دولت سیزدهم دولت خوش قولی است و به وعده خود عمل می‌کند. او در سحنان خود گفته بود یارانه به زودی واریز می‌شود. این بارانه همزمان با اتمام سخنرانی ابراهیم رئیسی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما کمی بعد پیامک دوم بانکی ارسال شده برای مردم اعلام کرد یارانه قابل برداشت نیست و باید منتظر دستور بانک مرکزی بود.

دو گمانه برای زمان واریز یارانه جدید وجود دارد. یک گمانه این است که یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فردا بیستم اردیبهشت ماه واریز می‌شود. یعنی دولت به جای واریز یارانه نقدی ماهانه، یارانه جدید را به حساب افراد واریز می‌کند.

بر اساس این گمانه ۲۰ اردیبهشت ماه زمان واریز یارانه جدید است.

اما گمانه دوم این است که یارانه نقدی اردیبهشت ماه واریز نمی‌شود و به جای آن ظرف یک هفته آینده یارانه جدید واریز می‌شود. احتمالا دولت در تلاش است تا منابع پرداخت یارانه نقدی را تامین کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ب ز

    سلام ، برخی از یارانه بگیرها، فرزند آنان ازدواج و مستقل ودرآمد جدا خودرو داشته و یارانه بگیر خانواده است که به حساب خانوار منظور نموده ام وبا توجه به مشکلاتی یارانه اش جدا نشده کارمند بازنشسته وهمسر نیز فرهنگی بازنشسته بوده ، سرپرست خودرو رادر سال ۴۰۰ فروخته ولی درسامانه رفاه ثبت و حذف نگردیده است ، وام پرداختی، وغیره درگردش مالی محسوب شده لطفا رسیدگی و بازنگری وبرابر عدالت مد نظر قرار گیرد باتشکر.

  • نا چیز

    با سلام
    لطفاً بفرمایین تا الان ب دهک چهارم چقد از بابت یارانه پرداخت میشه

  • ناشناس

    بزرگوار، نفری ۳۰۰ تومان برای بنده واری شده اما امکان برداشت نداره در صورتیکه کلیه اقوام از این مبلغ برداشت و استفاده کردند.میشه بفرمایید چرا برای بنده امکان برداشت نیست؟

  • صنم جان

    یارانه جدیدتاچندوقت پرداخت میشه؟ماکه بازنشسته وفرزنددانشجو داریم چرابرامایکماه دادن وحق برداشت نداریم

  • ناشناس

    من نظرات چند نفر از خوانندگان خبر را خواندم . به نظرم در دهک بندی مردم باید تجدید نظر شود. البته واقعا کار سختی است . اخه مثلا گیرم که یک نفر ماشین دارد خوب این ماشین بیشتر از عضو یک خانواده خرج دارد. مسئله تامین هزینه روز مره زندگی هست . یعنی چرخ ماشین را بفروشد بخورد؟
    البته واقعا انکسی که حقوق مستمری ندارد. ماشین ندارد . کار ندارد . حالا این افراد معمولا چندین مریضی روی هم انباشته دارند . خوب برای اینها باید یک فکر جداگانه شود.
    با ۳۰۰ یا ۴۰۰ تومان که هزینه ها پوشش داده نمی شود .
    خدا واقعا به مردم کمک کند.

  • حمید

    عدد

  • مهدی

    امروز ۲۸ خرداد هنوز اجازه برداشت یارانه داده نشدهلطفان راهنمایی کنید

  • ناشناس

    سلام اطلاعات خانوارها بروز رسانی نشده من یه خودرو داشتم ولی خیلی وقته که فروختم اما هنوز در سامانه خودرو به نام بنده است و به همین خاطر یارانه ما رو قطع کردن الان با توجه به قیمتهای نجومی باید به همه یارانه بدهند یااصلا ندن و قیمتها رو بیارن پایین

  • ناشناس

    سلام ما چه توی میتوانم یارانه که ۸۵۶۰۰۰هزار تومان برداشت کنم علان ۳ ماه گزشت هنوز قابل برداشت نیسن

  • باسلام یارنه بچه جدا کردم یک ماشین داشت فرخت مقدار کسی که ماشین خریده یک مقداریش از پولش مانده وطرف نمیدهش یارنه قد کرد ما کجا سر بزنیم

    سلام ما چه توی میتوانم یارانه که ۸۵۶۰۰۰هزار تومان برداشت کنم علان ۳ ماه گزشت هنوز قابل برداشت نیسن