به گزارش تجارتنیوز، از نان گرفته تا بنزین و اقلام دیگر یارانه پنهان یا غیرمستقیم میگیرند تا با قیمتهای بالاتر به دست مصرفکننده نرسند. از سوی دیگر یارانه نقدی و یارانه معیشتی هم به صورت مستقیم به مردم پرداخت میشود.
در اقتصاد ایران به اشکال مختلف یارانه داده میشود؛ چه به صورت پنهان یا غیرمستقیم و چه به صورت آشکار یا همان مستقیم. این بار ۱٫۷ هزار میلیارد تومان یارانه برای درمان پرداخت شده است. اما چه کسانی مشمول آن هستند؟
پنجشنبه اخیر سازمان هدفمندسازی یارانهها از پرداخت ۱٫۷ هزار میلیارد تومان یارانه برای درمان خبر داد. طبق این اعلام قرار است این یارانه برای بخشهای زیر مصرف شود:
ـ حمایت از درمان ناباروری
ـ هیات امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران
ـ درمان بیماران خاص و صعبالعلاج
ـ کمک به مجمع خیرین سلامت
ـ بیمارستان محک
ـ موسسه محک و بیماری اپیدرمولایزیس بلوزاوسلیاک
ـ بنیاد بخشش شبکه ملی سرطان
ـ بنیاد خیرین جامعه پزشکی
ـ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی
ـ مدیریت بیماری کرونا
ـ تهیه اقلام مصرفی و دارویی به منظور مدیریت بیماری کرونا در استان اردبیل
ـ حمایت از یارانه شیرخشک
ـ کمک به سازمان بیمه سلامت
آخرین اخبار مربوط به یارانه را در صفحه اقتصاد کلان دنبال کنید.
یه شماره هم با من تماس گرفته و میگه کارتتون صادر شده وباید ۳/۵ میلیون بزنید و اگه واریز نکنید آزاد از حسابتون مبلغ ۴۹ میلیون برداشت میشه. میگم نمیخوام میگه اجباریه بعد تهدیدم میکنه
یه شماره ثابت با من تماس گرفته میگه کارت شما صادر شده میخایم ارسال بزنیم ۲۵۰۰هزینشه میگم تشکر من نمیخام میگه نمیشه باید بگیرید یا سرانه دولتی یا آزاد میگم نه میگه پس من سرانه آزاد زدم
سلام به منم زنگ زدن داستان چیه .میگه اگه پرداخت نکنی دولت خودش برمیداره
سلام من دختری رو میشناسم بیست ویکی دوساله کسی ونداره مادرش سرطاان داره ودکترا جوابش کردن خودشم یک کلیش از بین ررفته وباید بره جراحی کنه کلیشو برداره خودش کارمیکنه ومستاجره والان چندروزه بادردشدید تو خونه افتاده وکسی نیست بدادش برسه واقعا باید چکارکنه؟؟چرا دولت فکری بحالش نمیکنه وقتی مجبوربشه راهشو کج کنه همین نظام هزار فیلم سرش درمیاره جزخدا کسی ونداره بگین چکارکنه؟؟چراکسی جوابگو نیست؟؟
خدایاااا به فریادمون برس دلم مرگ میخاد
شیر خشک کردن دونه ای ۴۵ تومن میگن بچه بیارین ول کنین کدوم یارانه ب شیرخشک تعلق میگیره الان پدرشوهرم سرطان ریه گرفته پول نداره بره ام ار ای اقای رئیسی پس کو اون وعده ها
به ان خداوندبزرگ اینهاراهم خودشان میخورند وریالی به کسی نمیدهند من 70درصد به بالا ناشنوایی هردوگوش رادارم چشم چپم به خاطرنداشتن پول نابینا شده صددرصد دیک کمرشدیددارم پس کو
ای کاش بیماران خاص رو بیمه میکردند
باسلام
من با بیماری مغزی ؛قلبی؛وچشمی و،،چندین سال پیش از کار افتاده کلی با حقوق ماهیانه ۳۵۰۰شدم آیا بمن تعلق میگیرد اگر میگیرد چگونه ثبت نام کنم
چرا فقط اربیل؟!
همش حرفه فقط وعده میدن.
پارسالم وعده پوچ دادن ولی خبری نشد
نه میگن کِی میریزیم ، نه مبلغشو میگن ، نه میگن کجا باید ثبت نام کنیم ! هیچی . دلتونو خوش نکنید