کد مطلب: ۷۵۰۱۳۳

چادر مشمول یارانه می‌شود؟

چادر مشمول یارانه می‌شود؟

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در یزد اعلام کرد: طرح کالای فرهنگی دانستن پوشش حجاب و چادر و اعطای یارانه به آن از گروه‌های مردمی دریافت شدخ و در دست بررسی است و البته هیچ مصوبه‌ای ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی صمیمی با اقشار مختلف زنان در یزد به گفتگو نشست و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنان تاکید کرد: طرح یارانه چادر و پوشش اسلامی مثل بسیاری از طرح‌های دیگر مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و هیچ مصوبه‌ای ندارد.

انسیه خزعلی در این نشست با بیان اینکه برای سلامتی و نشاط بانوان اعتبار ایجاد سالن ورزشی و تکمیل و تجهیز پارک‌های بانوان در سفر دوم دیده شده است، از اعتباراتی خبر داد که نسبت به برخی از موارد مطرح شده و درخواست‌های بانوان مورد توجه قرار گرفته است، ایشان افزود: در ادامه اجرایی شدن مصوبات سفر اول، اعتباراتی برای ساخت سالن ورزشی بانوان و تکمیل و تجهیز پارک‌های بانوان در استان یزد تأمین شده است همچنین اعتباراتی برای آسیب زدایی و مهارت آموزی، بازارچه بانوان و اشتغال زایی خواص بانوان از دستاوردهای این سفر است.

او با تاکید بر اینکه ۸۰ درصد مصوبات سفر قبل در حیطه بانوان مورد اقدام و اجرا قرار گرفته، اظهار امیدواری کرد که ۲۰ درصد دیگر هم با توجه به اینکه اعتبار آن مربوط به ۱۴۰۱ است تا پایان سال جذب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

خزعلی همچنین در پاسخ به گلایه مندی از قیمت پوشاک اسلامی و چادر و درخواست یکی از بانوان برای حمایت از حجاب اسلامی و طرح یارانه چادر اظهار نمود: قبلاً هم در پاسخ به مکالمه تلفنی یکی از شهروندان که پیشنهاد طرحی برای حمایت از چادر داشت، عرض کردم طرح کالای فرهنگی دانستن پوشش حجاب و چادر و اعطای یارانه به آن از گروههای مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و البته هیچ مصوبه‌ای ندارد.

او تاکید کرد: این امر طبیعتاً باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و صاحبنظران اعلام نظر کنند ولی شخصاً معتقد هستم که باید از همه تولیدی‌هایی که لباس استاندارد و مطابق هنجارهای ملی تولید می‌کنند، حمایت شود و ایجاد یارانه جز در موارد استثنا به نفع روال صحیح و قانونی جامعه نیست.

منبع: همشهری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمیده زارع

    کاش واقعی بشه این طرح 💚💚💚