کد مطلب: ۵۰۷۴۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یارانه کرونا دی واریز شد؟

یارانه کرونا دی واریز شد؟

گروهی از مردم مدعی هستند مرحله دوم یارانه کرونا را دریافت کرده‌اند اما گروهی دیگر می‌گویند که این یارانه برایشان واریز نشده؛ این در حالی است که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قبل از انجام هر واریزی اطلاعیه آن را منتشر می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که طی دو روز گذشته برخی دریافت کنندگان یارانه معیشتی کرونا گفته‌اند که مرحله دوم این یارانه برایشان واریز شده است اما برخی دیگر می‌گویند با این که مرحله اول این کمک بلاعوض را دریافت کرده‌اند اما مرحله دوم را نگرفته‌اند.

این شائبه برای برخی از مردم ایجاد شده لیست یارانه‌بگیران کرونا تغییر کرده که یارانه‌شان واریز نشده؛ در واقع آنها احتمال می‌دهند که از لیست مشمولان حذف شده‌اند.

با توجه به این که از یک سو مرحله اول یارانه معیشتی کرونا در اواخر آذر ماه واریز شد و از سوی دیگر دولت دو یارانه معیشتی بنزین و نقدی را در دهه اول و دوم هر ماه واریز می‌کند، پیش‌بینی می‌شد در ماه جاری نیز یارانه کرونا در روزهای پایانی دی واریز شود.

معمولا در خصوص هر سه یارانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها چند ساعت قبل از انجام واریزی‌ها اطلاعیه آن را منتشر می‌کند از آنجایی که هنوز هیج اطلاعی نداده، به احتمال زیاد هنوز مرحله دوم یارانه کرونا کامل واریز نشده است.

پرداخت این یارانه پس از تعطیلی‌های کرونایی در هفته اول آذر مصوب شد. در واقع دولت طرح مجلس برای پرداخت شش نوبت یارانه به ۶۰ میلیون نفر را به طرح پرداخت جهار نوبت یارانه به ۳۴ میلیون نفر تغییر داد.

حدود ۳۴ میلیون نفر یارانه کرونا دریافت می‌کنند که ۹ میلیون نفر آنها از اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۲۵ میلیون نفر نیز جزو اقشار کم‌درآمد هستند که بیمه و شغل ثابت ندارند.

ابتدا قرار بود ۶۰ میلیون نفر یارانه بگیرند اما لیستی که دولت اعلام کرد ۴۰ میلیون نفر بود. در نهایت ۳۴ میلیون نفر در لیست مشمولان قرار گرفتند اما سخنگوی دولت در هفته گذشته تعداد یارانه بگیران کرونا را ۴۹ میلیون نفر اعلام کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مصطفی

    سلام برای پدر من هیچ مرحله ایی نریختن چرا؟؟؟

  • ناشناس

    سلام خوواهر مو ی زن تنهاس بایه بچه و مستاجر چرا یارانه کرونابهش تعلق نگرفته ینی واسه بدبخت و بیچاره هارم حذف کرده دولت

  • عباس مختاری

    با سلام اینجانب فقط یارانه می گیرم دو فرزند دارم شغل مسافرکش هستم ثبت نام معشیت کردم از همه معدل خواهش میکنم برای من هم واریز کنید

  • نانی کیا

    سلام به ما هم هم برای وام معیشتی خواستم واسه عملی کاری پیش دارم نریخین هم کمک معیشتی خیلی هم احتیاج دارم هم مستجرم هم شوهرم کارگر که الانم کار نیست تو رو خدا واسه مارک بریزین اسمش مرتضی بسادت

  • محبوبه .ج

    آقا ما بدبخیتیم اگه دنبالثواب واقعی هستی به داد این بچه یتیم گه بخاطر نداشتن گوشی نتونست درس بخونه…شاگرد ممتاز بود …..خدا خودش به فریادتون تواون دنیا برسه

  • ابولفضل حسنی

    سلام من که کارگر فصلی هستم وزمستان از جیب میخورم یارنه ۱۰۰تومانی دی منو نریختن ولی دوستان اسمشو نبر که هم ملک شخصی دارن هم ماشین، واریز کردن بخور تو سرتون عدالتتون

  • ابولفضل حسنی

    چرا یارانه دی وبهمن من که بیکارم واریز نشده ولی ….

  • ????

    چرایارانه بهمن ماه واریز نشده

  • محمد

    سلام چرا یارانه بهمن واسه همه واریز شده ولی واسه من واریز نشده بخدا گرفتاریم به قران هیچ درآمدی هم نداریم

  • سمیه

    چرا به اونی که حقوق بالایی داره یارانه کرونا دادید ولی به ما که مستاجر هستیم کرایه خونه میدیم دوتا بچه داریم تعلق نگرفت خدا ازتون نگذرد…..دلمون خونه