کد مطلب: ۱۸۱۹۹۴

۱۱ پیشنهاد برای اصلاح لایحه بودجه ۹۷

۱۱ پیشنهاد برای اصلاح لایحه بودجه ۹۷

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: ۱۱ پیشنهاد برای اصلاح بودجه مطرح شد که فراکسیون مستقلین ولایی این پیشنهادات را در جلسه‌ای تفاهمی و تعاملی با دولت بررسی می‌کند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست امروز (سه شنبه ۵ دی‌ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این جلسه برای توجیه اعضای فراکسیون در خصوص نقاط ضعف و قوت لایحه بودجه ۹۷ برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی افزود: در این نشست نمایندگان مجلس و کارشناسان مرکز پژوهش‌‎ها مسائل موجود در لایحه را بررسی کردند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که خدمت مناسبی به مردم ارائه شود و بودجه‌ریزی صحیحی داشته و برای کمک به دولت و انجام رسالت و وظیفه اصلی مجلس، نظارت دقیقی را انجام دهیم.

وی بیان کرد: مرکز پژوهش‌ها نیز در همین راستا گزارش خود را ارائه کرد که البته لازم است پاسخ دولت در این زمینه را استماع کنیم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: در این جلسه فقط با کارشناسان مرکز پژوهش‌ها لایحه بودجه سال ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: ۱۱ پیشنهاد برای اصلاح بودجه مانند هدفمندی، حامل‌های انرژی، درآمدها و هزینه کردها و انتشار اوراق مشارکت مطرح شد که فراکسیون مستقلین ولایی باید این پیشنهادات را در جلسه‌ای تفاهمی و تعاملی با دولت بررسی کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: در ۲ بخش لایحه بودجه سال ۹۷ بررسی شد که در یک بخش تبیین و تشریح بودجه و در بخش دیگر نقاط ضعف و قوت بودجه مورد نقد منصفانه قرار گرفت.

وی متذکر شد: این جلسه از جمله جلسات کارشناسی بود که مورد استقبال نمایندگان فراکسیون مستقلین قرار گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مترصد این هستیم که لوایح دولت به دور از فضای تصمیم‌گیری صحن در فضایی کارشناسی در فراکسیون مستقلین ولایی مورد بررسی قرار گیرد و کمیته‌ها نظر بدهند تا بتوانیم تصمیم عقلایی‌تر در قالب خرد جمعی را اتخاذ کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.