کد مطلب: ۲۹۶۸۴۶

معاون وزیر بهداشت:

۲۸ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار دارند

۲۸ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار دارند

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲۸ میلیون نفر از جمعیت روستایی و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش خدمات بهداشتی درمانی قرار دارند.

علیرضا رئیسی عصر سه‌شنبه در جریان بازدید و افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی استان ایلام اظهار داشت: احداث مراکز جامع سلامت در دولت دوازدهم در طرح گسترش شبکه ها قرار گرفت، به طوری که ۲۸ میلیون نفر از جمعیت روستایی و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش خدمات بهداشتی درمانی قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز،رئیسی تصریح کرد: تعداد ۹۳ پروژه احداث مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت در استان ایلام ساخته می‌شود که بیش از ۵۰ پروژه از آنان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این مراکز بهداشتی بر اساس تفاهمنامه بین وزارت بهداشت، استانداری ایلام و دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: تا پایان سال جاری ۸ پروژه دیگر افتتاح می‌شود و مابقی پروژه‌ها در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیسی عنوان کرد: احداث و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز جامع سلامت و در ذیل آن پایگاه های سلامت، خدمات بهداشتی درمانی به طور کامل گسترش پیدا می‌کند.

وی افزود: در مراکز جامع سلامت علاوه بر خدماتی در سطح اولیه ارائه، خدمات حوزه های تغذیه و بهداشت روان نیز به خدمات اولیه اضافه شده و تاثیر بسیار زیادی در ارتقای سطح خدمات به مردم خواهد داشت.

-معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ارائه مناسب خدمات بهداشتی درمانی به مردم در استان ایلام نشانگر تلاش و اهتمام ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه همکاران ایشان در سطح استان است.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.