کد مطلب: ۱۵۵۸۴۸

۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی فعال می‌شوند

۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی فعال می‌شوند

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت گفت: ۲۲ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز ۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی فعال می‌شوند.

محمدرضا فیاض امروز در دیدار با امام جمعه قزوین گفت: محور اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد و چندین واحد صنعتی فعال می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی بیان کرد: ۲۲ هزار واحد صنعتی نیمه‌تمام و تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز رکورد فعالسازی ۳۰ هزار واحد صنعتی رو به تعطیلی بیش‌بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: فعالسازی واحدهای صنعتی کار ساده‌ای نیست ولی با کمک و همکاری همه بخش‌ها انشاالله این امر محقق خواهد شد.

وی از امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین درخواست کرد: با توجه به اینکه مردم اعتماد خاصی نسبت به روحانیت در آگاهی‌بخشی مردم در خصوص تغییر وضعیت در تولید و خروج واحدهای ناتوان از چرخه تولید و راه‌اندازی واحدهای جدید کمک کنند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی مطرح کرد: در قانون اساسی و واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی، افراد باید اهلیت داشته باشند و اهلیت در اصل ۴۴ قانون اساسی یک اصل بوده و در کار صنعت هم اهلیت بسیار مهم و تاثیرگذار است.

فیاض ادامه داد: ما هم اصرار داریم در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی حسن و دقت باید در اهلیت وجود داشته باشد و اگر اهلیت را در تصمیم‌گیری‌ها ملاک قرار دهیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.