کد مطلب: ۵۹۳۷۳۹

۱۰ آیتم ضروری برای استایل‌های روزمره خانم‌ها

۱۰ آیتم ضروری برای استایل‌های روزمره خانم‌ها

شومیز سفید یکی از آیتم‌های ضروری و جذاب برای استایل روزمره خانم‌ها است. این لباس در عین سادگی جذابیت ظاهری شما را بسیار زیاد می‌کند و به راحتی هم با دیگر لباس‌ها ست می‌شود.

یکی از دغدغه‌هایی که در میان خانم‌ها همواره وجود دارد؛ ست کردن لباس‌های مختلف با هم و استفاده از آنها است. اینکه از کدام آیتم استفاده کنند تا شیک‌پوش باشند و استایل خوبی داشته باشند و با کدام به نتیجه بهتری می‌رسند؛ همگی برای خانم‌ها مهم است. البته در میان لباس‌ها همیشه برخی از آیتم‌ها ضروری بوده و عضو ثابت کمد لباس هر خانمی هستند. این دسته از لباس‌ها معمولا از مد هم نمی‌افتند و سال‌ها می‌توان از آنها استفاده کرد. ما در ادامه به چند آیتم ضروری در این زمینه اشاره می‌کنیم.

۱- تاپ یا تی‌شرت

معمولا خانم‌هایی که به استایل روزمره خود اهمیت می‌دهند حداقل یک تاپ ساده یا تی‌شرت ساده در کمد لباس‌‌های خود دارند. دلیل آن هم این است که تاپ به راحتی با انواع لباس‌های روزانه ست می‌شود و شما می‌توانید از تاپ و تی‌شرت ساده در زیر مانتو به راحتی استفاده کنید. تی‌شرت‌ها به راحتی با یک شلوار و کفش هماهنگ می‌شوند و طرح آن هم بستگی به سلیقه شما دارد. برخی از افراد در این میان مدل‌های آزاد و برخی مدل‌های اندامی را دوست دارند و در میان انواع رنگ‌ها هم انتخاب رنگ سفید یا مشکی برای ست کردن استایل‌های مختلف راحت‌ترین انتخاب است.

۲- شومیز سفید

شومیز سفید هم یکی دیگر از آیتم‌های ضروری و جذاب برای استایل روزمره خانم‌ها است. این لباس در عین سادگی جذابیت ظاهری شما را بسیار زیاد می‌کند و به راحتی هم با دیگر لباس‌ها ست می‌شود. معمولا شومیزها در صورتی که در سایز درستی انتخاب شوند؛ فرم بدن را بهتر نشان می‌دهند. البته شومیزهای طرح آزاد و راحت هم شیک هستند و می‌توانند در بعضی استایل‌ها جذاب باشند. شومیزها معمولا با انواع دامن یا شلوار ست می‌شوند. در کنار شومیز ساده، شومیزهای طرح دار هم پرطرفدار هستند و انواع یقه مربعی آنها به همراه آستین پف دار و کمر گره دار پشت بندی می‌توانند جذاب باشند.

۳- جوراب شلواری

جوراب شلواری‌ها هم یکی دیگر از آیتم‌های ضروری هستند که در کمد هر خانمی وجود دارند. شما می‌توانید انواع دامن یا شلوارک را به همراه یک جوراب شلواری زنانه مجلسی و طرح دار جذاب‌تر کنید. جوراب‌ها معمولا از جنس بافت، لانه زنبوری و غیره هستند که انواع بافت آنها برای پاییز و زمستان مناسب‌تر خواهد بود. برای خرید انواع جوراب شلواری در کنار توجه به قیمت باید دقت کنید که برای شما ایجاد حساسیت نکند. بافت‌های زمستانی در انواع رنگی و طرح دار این روزها در بازار طرفداران زیادی دارند. جوراب شلواری مشکی به راحتی با هر نوع و رنگ لباسی ست می‌شود.

۴- شلوار پارچه‌ای

IMG 20211103 115048

شلوارهای پارچه‌ای یکی دیگر از لباس‌های ضروری هستند که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شلوارها برای مناسبت‌ها و تیپ‌های رسمی گزینه‌های خوبی هستند و می‌توانید آنها را به همراه یک بلوز یا شومیز ست کنید.

۵- شلوار جین راحت

همه خانم‌ها نیاز به یک شلوار جینی دارند که در آن احساس راحتی داشته باشند. این شلوارها نه تنها برای خانم‌ها ضروری است بلکه هیچ گاه هم از مد نخواهد افتاد. در انتخاب شلوار جین باید توجه داشته باشید که پاهای شما در این لباس باید به صورت خوبی دیده شود. به همین دلیل هم اگر پاهای شما لاغر است باید از شلواری استفاده کنید که بسیار تنگ و چسبان نباشد. در این زمینه انتخاب شلوار راسته بهترین گزینه است. شما می‌توانید شلوارهای جین رنگی را با چند رنگ برای استایل خود آماده داشته باشید. رنگ‌های آبی و مشکی جین معمولا پرطرفدار بوده و با هر نوع لباس و رنگی به راحتی ست می‌شوند. شلوارهای مام استایل یکی از انواع شلوارهای جین راحتی است که این روزها بسیار رایج و پرطرفدار است.

۶- جوراب زنانه

جوراب زنانه هم یکی دیگر از آیتم‌های ضروری است که همراه با استایل مجلسی و رسمی ست می‌شود. به همین دلیل هم شما با پوشیدن یک شلوار پارچه‌ای باید از یک مدل جوراب شیشه ای ساده یا مجلسی و یا جوراب پارازین ساق کوتاه یا ساق بلند استفاده کنید. البته انواع دیگر جوراب‌ها مانند روفرشی، بافتنی، انواع بلند فانتزی برای دختر خانم‌ها هم وجود دارند که باید با توجه به استایل انتخاب شوند. معمولا جوراب‌های ساده سفید یا مشکی به راحتی با انواع شلوار و بلوز ست می‌شوند و شما می‌توانید آنها را با هر رنگ شلوار و بلوزی بپوشید.

۷- کاپشن و سویشرت زیپ‌دار

IMG 20211103 115119

کاپشن و سویشرت گزینه‌های ضروری برای روزهای سرد سال هستند. به همین دلیل شما نمی‌توانید تنها با یک بلوز یا کت خودتان را گرم کنید. این پوشش ضخیم می‌تواند یک کاپشن یا سویشرت برای شما باشد که می‌توانید آن را بر روی مانتو و یا دیگر لباس‌های اصلی بپوشید. هودی‌های کلاه‌دار هم گزینه‌های خوبی خواهند بود اگر به انواع بدون زیپ آنها علاقه داشته باشید.

۸- کت ساده

خانم‌هایی که تمایلی به استفاده از تیپ اسپرت ندارند و همیشه تیپ رسمی را می‌پسندند می‌توانند از کت‌های ساده برای داشتن یک استایل رسمی استفاده کنند. این کت‌ها همچنین برای خانم‌های شاغلی که می‌خواهند در کمترین زمان استایل رسمی داشته باشند مناسب است و بهتر است رنگ آنها خنثی یا ترجیحا تیره باشد. این کت‌ها را می‌توانید در مواقع رسمی و محل کار و یا زمانی مانند پاییز که هوا رو به سردی می‌رود استفاده کنید.

۹- بوت و نیم‌بوت

یکی از آیتم‌های ضروری برای استایل‌ خانم‌ها بوت و نیم بوت است که تقریبا با هر استایلی هم ست می‌شود. فرقی ندارد که برای پیاده روی به بیرون می‌روید یا آنکه قصد رفتن به مهمانی رسمی را دارید؛ به هر حال بوت یا نیم بوت می‌تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. بنابراین بوت و نیم بوت بسیار انعطاف پذیر است و شما می‌توانید در هر موقعیتی از آنها استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید در مورد استایل های مختلف با بوت و نیم بوت، به این مطلب مراجعه کنید .

۱۰- لباس ماکسی بلند

لباس ماکسی به لباس‌هایی گفته می‌شود که بلند هستند یا قد آنها تا نوک پا یا قوزک پا ادامه دارد. این لباس‌ها دارای مدل‌های چاک دار، پلیسه دار، تابستانی خنک و غیره است و شما می‌توانید برای اغلب مهمانی‌ها از آنها استفاده کنید. لباس‌های ماکسی از زمان‌های گذشته تا به امروز یکی از لباس‌های ترند برای خانم‌ها بوده است و خیلی از خانم‌هایی که نمی‌توانند در خانه از شلوار استفاده کنند می‌توانند به جای شلوار از یک لباس ماکسی بلند استفاده کنند. ماکسی‌ها در کنار راحتی که دارند بسیار زیبا هستند و در انواع راحتی و رسمی به فروش می‌رسند.

نویسنده: وحیده امینی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.