کد مطلب: ۲۰۲۸۸۶

۱۲۰ تخلف در جریان هدفمندسازی یارانه‌ها

120 تخلف در جریان هدفمندسازی یارانه‌ها

هیچ عدد و رقمی از از وزارت نفت و دیوان محاسبات درباره میزان فروش و درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی به اعضای هیأت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام نشده است.

آخرین خبرها از روند تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت از آن دارد که اعضای هیات تحقیق و تفحص، اخیرا با مدیران وزارت نفت نشستی در این باره برگزار کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همچنین نشست دیگری نیز با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیوان محاسبات کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس درباره این تحقیق و تفحص برگزار شده است.

به گفته یک عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعضای هیات تحقیق و تفحص هنوز اطلاعاتی از وزارت نفت و دیوان محاسبات درباره میزان فروش و درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی به دست نیاورده‌اند و هیچ عدد و رقمی به آنها اعلام نشده است.

بنابر اظهارات وی تخلفات برشمرده شده در برآوردهای اولیه هیات تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حدود 120 در حوزه‌های گوناگون اجرای برنامه پنج ساله پنجم و ششم توسعه بودجه‌های سالیانه، اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که از سوی دولت، ستاد هدفمندی یارانه‌ها و سایر دستگاه‌ها رخ داده است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.