کد مطلب: ۱۷۰۰۱۵

وزیر کار خبر داد

۳۲۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال خرد پیش‌بینی شد

320 هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال خرد پیش‌بینی شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد اشتغال متوسط به پایین و خرد از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و برای تحقق این هدف 320 هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

علی ربیعی شامگاه شنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی کارگران تویسرکان استان همدان، افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال‌های کوچک و خرد، سیاست‌های ضد فقر و ایجاد فضای بانشاط، مجموعه کار و رفاه اجتماعی را تشکیل می‌دهد و این سیاستی است که دولت دوازدهم در برنامه خود قرار داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه زمینه سرمایه‌گذاری کلان و خرد در کشور فراهم شده است، تاکید کرد: وضعیت اشتغال کشور با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته دولت، سال آینده بهبود می‌یابد.

ربیعی با بیان اینکه ایجاد فضای بانشاط در محیط کاری، از رویکردهای دولت است، گفت: قصد دولت احیای ورزشگاه‌های کارگری و ورزشگاه‌های مجاور کارگاه‌های تولیدی است.

وی اضافه کرد: ورزش باعث نشاط کاری می‌شود و نشاط، رضایت کاری را در جامعه افزایش می‌دهد و موجب کمک به ارتقای بهره‌وری و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که این وزارتخانه به ویژه در حوزه بهزیستی و کاهش آسیب‌ها دنبال می‌کند، افزایش نشاط اجتماعی و شادی در جامعه است.

ربیعی ادامه داد: افزایش شادی و نشاط اجتماعی در کنار برنامه کاهش فقر، به عنوان یکی از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید به صورت جدی دنبال می‌شود.

20 میلیارد ریال برای احداث مجموعه ورزشی کارگران تویسرکان هزینه شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای سفر یک‌روزه خود به همدان ابتدا شرکت بین‌المللی رایان‌نیک واقع در شهرک صنعتی رزن را افتتاح کرد و در ادامه در جلسه اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال در محل استانداری همدان حضور یافت.

پس از آن با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 10 طرح بهزیستی در حوزه‌های توانمندسازی، پیشگیری، فرهنگی آموزشی، اجتماعی و فرهنگی با هزینه‌کرد 16 میلیارد و 940 میلیون ریال در شهرستان‌های همدان، نهاوند و کبودرآهنگ بهره‌برداری شد.

در این سفر یک‌روزه عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار در زمینی با زیربنای 2 هزار 400 متر مربع و در 2 طبقه آغاز شد.

حضور در ملایر و نشست با مسئولان این شهرستان آخرین برنامه سفر یک‌روزه علی ربیعی در استان همدان اعلام شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.