کد مطلب: ۱۱۸۳۳۹

۵۰۰هزار میلیارد تومان ارزش طرح های ناتمام ملی

500هزار میلیارد تومان ارزش طرح های ناتمام ملی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : برآورد پروژه های ملی حدود 500 هزار میلیارد تومان است که شامل ده هزار طرح کوچک و بزرگ می شود. حمیدرضا فولادگر در مصاحبه با رادیو گفتگو اظهار داشت : بر اساس برآوردهایی که صورت گرفته است، حدود 40 تا 50 هزار میلیارد تومان پروژه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : برآورد پروژه های ملی حدود 500 هزار میلیارد تومان است که شامل ده هزار طرح کوچک و بزرگ می شود.
حمیدرضا فولادگر در مصاحبه با رادیو گفتگو اظهار داشت : بر اساس برآوردهایی که صورت گرفته است، حدود 40 تا 50 هزار میلیارد تومان پروژه های استانی باقی مانده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره علت ناتمام ماندن پروژه ها گفت : یکی از دلایل کاهش اعتبارات عمرانی و کاهش درآمدهای دولت به ویژه در سال های اخیر است که همگی آنها به کمبود اعتبارات مربوط می شود.

وی افزود: همچنین اصرار بیش از حد در سفرهای استانی برای کلنگ زنی و آغاز پروژه بدون اینکه برای اعتبارات آن فکری شود ، دلیل سوم برآورد نشدن برای اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه یا همان نداشتن بودجه عملیاتی است. به گزارش صدا و سیما فولاد گر گفت : دلیل دیگر این است که دولت ها اصرار دارند همه کارها از صفر تا صد را خود دولت انجام دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.